A Vágj bele a lehetetlenbe! az ötkarikás mozgalom szellemiségét idézve tiszteleg a bátorság, a kihívások felvállalása és a fejlődés előtt. A reklámokat a 2018-as PyeongChang Téli Olimpia és Paralimpia idején közvetítik illetve osztják meg a világhálón.
A világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójaként ismert Toyota mobilitási vállalatként nyolc évre szóló együttműködési megállapodást kötött a Nemzetközi Olimpiai és Paralimpiai Bizottsággal. Ez az apropója a Toyota legelső, Vágj bele a lehetetlenbe!elnevezásű globális marketingkampányának, amit 27 országban közvetítenek a 2018-as téli olimpia és paralimpia idején – áll a társaság közleményében.
A Vágj bele a lehetetlenbe! kampány úgy mutatja be a Toyota evolúcióját, hogy olimpikonok, paralimpikonok és hétköznapi sportolók történeteit osztja meg az emberekkel: történeteket a kitartásról, a kemény munkáról és a céltudatosságról. A kampány hűen tükrözi a Toyota hosszú távú elkötelezettségét egy befogadóbb és fenntarthatóbb társadalom megteremtésére, ahol a megfelelő eltökéltséggel – és a Toyota technológiáinak segítségével – mindenki megvalósíthatja álmait. A több médiafelületen is futó globális kampány két kreatív alapgondolata az emberi szellemet tápláló “inspiráció”, ami megteremti a “bizonyítékot”, például a Toyota ötleteit, amelyek segítik az emberek szabad mozgását – írják.
A Toyota hisz abban, hogy a ‘mobilitás’ többet jelent az autózásnál, és hogy a mozgás alapvető emberi jog. Új kampányunk és világszintű együttműködésünk a Nemzetközi Olimpiai és Paralimpiai Bizottsággal hűen tükrözi elkötelezettségünket, hogy szabad mozgást biztosítsunk mindenkinek – idézik Ed Laukes-t, a észak-amerikai marketingért felelős csoportszintű alelnökét, aki szerint ez a kampány „az emberi erő diadaláról szól”.