A Ford amerikai prémiummárkája fontos szerepet szán az Oscar-díjas színésznek a márkatörténet következő fejezetében.
Amint a vállalat közleményéből kiderül, az együttműködést azért is különösen izgalmasnak tartják, mert a Lincoln által megtestesített értékek – autóik barátságos, személyes és autentikus jellege – Matthew személyére is jellemzők; pontosan ez a hasonlóság szülte a közös munka ötletét.
Matthew szerepel majd a Lincoln első, kisméretű prémium SUV-modelljének, a 2015-ös Lincoln MKC reklámkampányában, a televíziós és digitális spotok vetítése szeptember elején kezdődik.
A kisméretű prémium SUV-k szegmense a luxusautó-piac leggyorsabb ütemben bővülő kategóriája Amerikában. E szegmensben igen erős a verseny, ám bíznak benne, hogy McConaughey közreműködésével még nagyobb figyelmet kap majd márkaüzenete, és a 2015-ös Lincoln MKC a piac magabiztos szereplőjévé válik.