Egy világmárka marketingmenedzserének bőrébe bújhatnak azok az egyetemisták és főiskolások, akik jelentkeznek a L’Oréal Brandstorm esettanulmány versenyre.
2016-ban is folytatódik a L’Oréal üzleti és innovációs versenye, melyen az elmúlt 24 évben 45 országból több mint 80.000 fiatal vett részt. A L’Oréal Brandstorm kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, mely egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a L’Oréal-csoport vezető márkáinak marketingstratégiájában mélyedhetnek el a diákok. A feladatuk önálló projektterv készítése és kommunikációs kampány tervezése lesz, amelyet a L’Oréal zsűrijének fognak prezentálni.
A négy-hat hónapon át tartó versenyre 3 fős csoportokban jelentkezhetnek felsőoktatásban tanuló diákok, akiknek munkájuk során a L’Oréal vezetői is segítséget nyújtanak majd.
Ebben az évben a diákok a La Roche-Posay márkáról készítenek esettanulmányt, melynek célja, hogy a márka nyisson a fiatalok felé, és elérje a 15-25 éves fogyasztókat is. Most először a diákok munkájának teljes mértékben a digitális technológián kell alapulnia.
A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felfedezése is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően.
A Brandstormra március 6-ig lehet jelentkezni. A részvétel feltételei itt találhatók.
(Fotó: L’Oréal)