Főoldal / Márkák

Megújult az rtl.hu

Augusztus 22-től vadonatúj weboldallal várja nézőit az RTL Magyarország. Az rtl.hu újratervezésének egyik fő szempontja az átláthatóság volt, emellett a dizájn is rengeteget változott: az oldal modernebb, letisztultabb megjelenést kapott. További fontos változás, hogy a korábbi, “csatorna szempontú” megközelítéshez képest az új portálon a műsorok és az ezekhez kapcsolódó tartalmak kerültek előtérbe.  Az rtl.hu-n mostantól […]

Tovább olvasom

Fesztiválokon párbajoztak a kólák

A nemrégiben zárult Pepsi Max Ízpárbaj során a vállalkozó kedvűek a Pepsi kalóriamentes termékét hasonlíthatták össze a legnépszerűbb kalóriamentes kólával. A vakteszt eredményeként a kóstolók 56 százalékának a Pepsi Max ízlett jobban. Az Ízpárbaj június-július között, országszerte 10 helyszínen, többek között Budapesten, a Balatonnál, az EFOTT és a Campus fesztiválon zajlott.  Több mint 13 000 […]

Tovább olvasom

Magyarországon is elérhető az új Nike alkalmazás

A Nike augusztus közepén bejelentette, hogy a Nike Alkalmazás (Nike App) Magyarországon is elérhetővé vált a felhasználók számára. Az innovatív platform első körben Franciaország, Németország, Japán, Olaszország, Hollandia, Spanyolország, Nagy-Britannia és az USA területén debütált, augusztus 15-től pedig további 13 európai országban vált elérhetővé a felhasználók számára. A vásárlási élmény forradalmasításával a Nike Alkalmazás számos […]

Tovább olvasom

Tudatos internethasználatra inspirál a Magyar Telekom új kampánya

Legyél tettrekész, használd ki a digitalizációban rejlő lehetőségeket és adj értelmet a korlátlan internetnek azzal, hogy tudatosan használod a Tettek Hálózatát! Augusztus 10-én reklámfilmmel, majd outdoor kihelyezésekkel indult a Magyar Telekom tudatos internethasználatra inspiráló kampánya, amely több eszköz segítségével, több platformon dolgoz fel olyan, az internet használatával kapcsolatos jelenségeket, mint a like- és kontentfüggőség, az […]

Tovább olvasom

Autonóm járműveket fejlesztő cégben vásárolt részesedést a UPS Ventures

A UPS bejelentette , hogy a kockázatitőke-befektetéssel foglalkozó leányvállalata, a UPS Ventures kisebbségi részesedést szerzett az autonóm teherautókat fejlesztő TuSimple vállalkozásban. A két vállalat Arizonában meg is kezdte az első önvezető nyergesvontatójuk tesztjét, azt vizsgálva, hogy e járművek javíthatják-e a szolgáltatásminőséget és hatékonyságot a UPS® hálózatában. Az ügylet egy korábban indított kereskedelmi együttműködés folyománya, melyben a UPS […]

Tovább olvasom

Olasz sztárépítész páros készített installációt az LG standjára a 2019-es IFA-n

A 2019-es, berlini IFA szakkiállításon mutatkozik be az LG és a nemzetközi építészeti vállalat, a Studio Fuksas egyedülálló, közös installációja. A Fuksas tervezőpáros Infinity, azaz Végtelen című alkotása az LG SIGNATURE márka által képviselt stílust és az abban rejlő lehetőségeket hangsúlyozza ki, valamint jól szemlélteti a formatervezés kiemelt szerepét az LG ultraprémium termékcsaládjának megalkotásában és […]

Tovább olvasom

Renault-Nissan-Mitsubishi-Fiat-Chrysler konglomerátum a láthatáron?

Májusban már egyszer felmerült, most újra előkerült a FiatChrysler és a Renault egyesüléséről szóló hír, olasz lapértesülések alapján ugyanis a tárgyalások nem szakadtak meg a két cég kötött, és nem került le az asztalról az egyesülés – írja a Portfolio.hu. Az autóipari vállalatok egyre több kihívással szembesülnek, egyre szigorúbb károsanyag-kibocsátási szabályoknak kell megfelelniük; az autóipar […]

Tovább olvasom

Az LG mesterséges intelligenciával felszerelt televízióját és audioeszközeit díjazta az EISA

Idén is elismerte az LG Electronics (LG) szórakoztatóelektronikai termékeit az Európai Kép- és Hangszövetség (European Imaging and Sound Association — EISA). A 29 ország 55 meghatározó audiovizuális szaklapját képviselő szervezet idei díjátadóján négy LG terméket — egy OLED és egy nanocellás televíziót (OLED65E9 és 65SM9000 modellek), egy hangprojektort (SL8YG modell) és egy XBOOM Go hangszórót […]

Tovább olvasom

Aranyat ért a Naked Grouse whisky palackja

A Naked Grouse prémium whisky két éve megújult palackját ismerte el arany fokozattal idén a DBA Design Effectiveness Awards. Az indoklás szerint a whisky – az újratervezett üvegnek köszönhetően – kitűnően megkülönböztethető lett a piacon, és ennek eredménye az eladásokban is szépen megmutatkozott. A DBA Design Effectiveness Awards díjairól minden alkalommal üzletemberekből és kreatív ügynökségek […]

Tovább olvasom

Újrahasznosított, vegán, zero waste, cruelty free: megjelent a szeptemberi JOY magazin

Megjelent a JOY magazin szeptemberi, “tudatos” száma, benne olyan témákkal, amelyek az újrahasznosított, vegán, zero waste, cruelty free hívószavakkal jellemezhetőek.  „Te mennyire élsz tudatos életet? Ez a kérdés – szerencsére – egyre többször merül fel, és egyre inkább státusszimbólum erre megfelelő választ adni. Úgy gondolom, hogy mindenkit beemelhetünk az #ökoharcos-ok nemes táborába, aki legalább már […]

Tovább olvasom