Főoldal / Márkák

Újabb a mobilitás jövőjét kutató startupba fektet be a Toyota

A Toyota által jegyzett Woven Capital befektetett a UP.Partners új kockázati tőkealapjába, amely a feltörekvő technológiákon keresztül kívánja támogatni a mobilitás jövőjét. A Toyota leányvállalata, a világ legbiztonságosabb mobilitásának felépítésére létrehozott Woven Planet Group befektetésekért felelős ága, a Woven Capital  bejelentette, hogy befektetett az UP.Partners újonnan alapított, 230 millió dolláros kockázati tőkealapjába. Az alap célja, […]

Tovább olvasom

A Super TV2-n folytatódik a Mintaapák

November 8-tól kizárólag a Super TV2-n láthatják a nézők a Mintaapák új részeit. A kábelcsatornán eddig a sorozat ismétléseit követhették figyelemmel, mostantól azonban a TV2 helyett a Super TV2-n jönnek az új részek minden hétköznap 19.35-től. A Jóban Rosszban ezzel egyidőben pihenőre megy és a befejező részeket a téli szünet után sugározza a csatorna. Minden […]

Tovább olvasom

RTL Klub – érkezik a NőComment!

Megbeszélnek, kibeszélnek, átbeszélnek mindent és mindenkit – november 14-től az RTL II-n folytatódik a NőComment! A talkshow házigazdája Liptai Claudia lesz.   A vasárnap esténként jelentkező NőComment! vendégei beszélgetéseik során érintik az aktuális pletykákat, helyretesznek csúsztatásokat, kibeszélik a nagyvilág bulvár-és egyéb híreit, megvitatják mindazt, ami kitölti az életüket és a közönséget is érdekelheti. A műsorvezető […]

Tovább olvasom

Tibi bácsival kampányol a Tibi

Dévényi Tibi bácsival erősít termékbevezető kampányában a tibi. A márka ügynökségi partnere a Human Telex Advertising & Event volt.   A 2021-es ősz új lendületet ad a tibi csokinak is. Itt az ideje, hogy a csokiimádók ismét felfedezzék maguknak ezt a tradicionális brandet, és kipróbálják az új termékeit, köztük a nagy táblás, óriási tibit. Mindezt […]

Tovább olvasom

Toyota-rekord: 1360 km emmissziómentes kilométert tett meg egyetlen tankkal a Mirai

A 2021-es Toyota Mirai hivatalos Guiness világrekordot állított fel a hidrogénhajtású üzemanyagcellás járművel utántöltés nélkül megtett legnagyobb távolság megdöntésével. A Mirai a rekorddöntés során egy mindössze 5 perces hidrogén-utántöltés után Dél-Kaliforniában 1360 kilométert tett meg, amire korábban még sosem volt példa. A Ward’s Automotive 10Best Engine & Propulsion Systems rangsorának első helyezettje ezzel egy egészen […]

Tovább olvasom

Az első Kecskeméten gyártott elektromos autót ünnepeli a Mercedes-Benz

Ünnepélyes keretek között mutatták ma be Kecskeméten Magyarország első tisztán elektromos, sorozatgyártásban készülő autóját, az új EQB kompakt SUV modellt. A bejelentésekor Christian Wolff, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezető igazgatója köszöntötte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminisztert, Jörg Burzert, a Mercedes-Benz AG igazgatósági tagját, termelési és ellátási láncért felelős vezetőjét, valamint Johannes Haindlt, Németország budapesti […]

Tovább olvasom

Alföldy Ákos a Séfek Séfe

Alföldy Ákos lett a Séfek Séfe. A 38 éves séfhelyettes hosszú heteken át tartó menetelés után megnyerte a TV2 gasztro-tehetségkutató műsorát, az ezzel járó 10 millió forintos fődíjat, és a 2 hetes franciaországi szakmai továbbképzést, a világ egyik legnívósabb séf iskolájában.   Több száz jelentkezőből került ki az a 30 amatőr és profi szakács, akik […]

Tovább olvasom

Régi-új néven, új arculattal folytatja a 25 éves Noguchi

Vissza az alapokhoz: alapítása negyedszázados évfordulójára a Noguchi megújította pozicionálását, nevét és logóját. Az ügynökség mostantól amúgy is közkeletű nevén, „csak” Noguchiként működik, a „Nogu”-t egyelőre megtartják becenévnek. „A 25. évforduló és az elmúlt másfél év tapasztalatai alapján, a sokszor gyökeres változásokra reagálva felülvizsgáltuk működésünk minden területét – mondta Szántó Balázs, a Noguchi ügyvezető partnere. – Ebbe a […]

Tovább olvasom

Fókuszban a fenntarthatóság: innovatív és környezettudatos anyagokkal újít őszi-téli kollekciójában a Fjällräven

A Fjällräven nem ismer kompromisszumot, ha a tartósság és a környezettudatosság ötvözéséről van szó. A svéd márka 2021-es őszi-téli kollekciójában a fenntartható anyagok fejlesztésére irányuló innovatív megoldások kerülnek a főszerepbe, amelyek egyszerre szolgálják a nagyvárosi kalandorok, a természetjárók és a bolygó érdekeit is. A hosszú évek kutatómunkájának eredményeként létrejött újdonságok segítségével a Fjällräven ismét nagy […]

Tovább olvasom

Lidl: karbonsemleges és fenntartható termékek a kínálatban

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból készült háztartási árucikkek második kollekcióját is elérhetővé teszi, melyek előállítása során összesen 21,4 tonna nyers műanyagot spórolt meg.   A Lidl […]

Tovább olvasom