Márkák

Itt az új Telenor-kampány

Itt az új Telenor-kampány

Nagyszabású integrált kampányt indított a Telenor, aminek fókuszában a Hipernet, a szolgáltató mobilinternet-hálózata, és a használata által nyújtott élmény áll.

TOVÁBB OLVASOM

30 százalékkal nőtt a Szallas.hu

30 százalékkal nőtt a Szallas.hu

Tavaly 30,9 százalékkal növelte árbevételét a Szallas.hu, a közvetített forgalom így elérte a 23,5 milliárd forintot. A cég 2017-ben 882 ezer vendégéjszakát adott el, külföldről származó árbevételét pedig közel 50 százalékkal növelte.

TOVÁBB OLVASOM

A Subway megtízszerezte forgalmát

A Subway megtízszerezte forgalmát

Magyarországon is kiváló pénzügyi eredményekkel zárta a 2017-es évet az étteremhálózat

TOVÁBB OLVASOM

Az LG az otthon kényelmmért

Az LG az otthon kényelmmért

Képzeljük el, milyen lenne, ha energiahatékony és könnyen kezelhető megoldásokkal, gyorsan és egyszerűen teremthetnénk meg a megfelelő beltéri, klimatizált környezetet - az LG ebben segít.

TOVÁBB OLVASOM

A Celebi növeli a reptéri biztonságot

A Celebi növeli a reptéri biztonságot

A Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtéren a poggyászkezelés biztonságának javításához elengedhetetlen az érintett szereplők együttműködése. A Celebi a korábbi években nagy hangsúlyt fektetett az általa kiszolgált járatokon a biztonság javítására, az elmúlt hetekben pedig tovább fokozta a biztonsági ellenőrzéseket.

TOVÁBB OLVASOM

BeeRides: a car sharing megtakarítási és pénzkereseti forrás is lehet

BeeRides: a car sharing megtakarítási és pénzkereseti forrás is lehet

A külföldi utazások idején az autók nagy hányada kihasználatlanul áll – erre a világszintű problémára ad gazdaságos, környezetbarát megoldást a magyar alapítású startup, a BeeRides.

TOVÁBB OLVASOM

A Continental új elektronikai gyárat létesít Debrecenben

A Continental új elektronikai gyárat létesít Debrecenben

A zöldmezős beruházás keretében váltómű vezérlőegységeket és szenzorokat gyártanak majd Debrecenben a 2020 harmadik negyedévében induló üzemben, a 100 millió euró értékű beruházás 450 új munkahelyet teremt.

TOVÁBB OLVASOM

Magyar sportfavágó a Stihl bajnoka

Magyar sportfavágó a Stihl bajnoka

Hatalmas érdeklődés övezte a STIHL TIMBERSPORTS International Competition kétnapos összecsapását, a Hungexpon megrendezett Fegyver, Horgászat és Vadászat Nemzetközi Kiállításon. A rendkívül izgalmas verseny végül magyar sikert hozott.

TOVÁBB OLVASOM

A Pfizer a szívünkért tesz

A Pfizer a szívünkért tesz

Új, innovatív eszközök adományozásával segíti a Pfizer és a Magyar Kardiológusok Társasága Szívalapítványa a szívritmuszavarok időben történő felismerését, és a szív- és érrendszeri betegségek visszaszorítását. Egy pályázat keretében 60 WIWE diagnosztikai eszközt és 15 db táblagépet adnak a sikeresen pályázó kardiológiai szakrendeléseknek vagy ambulanciáknak.

TOVÁBB OLVASOM

Az évtized legmagasabb profitját érte el a Mol

Az évtized legmagasabb profitját érte el a Mol

A Mol-csoport nettó eredménye elérte a 307 milliárd forintot (1,11 milliárd dollár) tavaly, ami 18 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit, ezzel az évtized legmagasabb profitját sikerült elérni 2017-ben.

TOVÁBB OLVASOM