Főoldal / Márkák

Az InterContinental a Cafét választotta

Meghívásos tenderen választotta ki új kreatív ügynökségét az InterContinental Budapest hotel. Immár a Café Communications felel a Lánchíd lábánál található nagy múltú szálloda külső kommunikációjáért a minél szélesebb nemzetközi és a hazai közönség elérése érdekében. Az Ybl-díjas Finta József által tervezett, 1981-ben megnyílt hotel Budapest egyik legforgalmasabb és legkedveltebb szállodája, amelyben magyarországi tartózkodásuk ideje alatt […]

Tovább olvasom

Itt a Samsonite-os Barbie!

Izgalmas utazószettel ünnepli 60. évfordulóját a Barbie. A Samsonite-tal közös, gyerekeknek és felnőtteknek készült kollekcióba két egyedi tervezésű, rózsaszín-fekete bőrönd és egy speciális, gyerekeknek készült modell tartozik. A különleges, limitált sorozat októbertől kapható a készlet erejéig. Különleges bőröndkollekciót dob a piacra a 60. évfordulóját ünneplő Barbie a Samsonite bőröndgyártó márkával együttműködve. Az egyedi, „La Vie […]

Tovább olvasom

Harry Potter elvarázsolta a Women’secret legújabb kollekcióját

A Women’secret speciális kollekcióval jelentkezett a piacon. A márka most a legfiatalabb közönséget célozza meg néhány inspiráló ruhadarabbal. “Mindig is szerettél volna a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában járni? – teszi fel a kérdést a márka sajtóközleménye.  – Most szerencsére megteheted a Women’secret legújabb kollekciójának köszönhetően. A márka bemutatja a pizsamák, hálóingek, köntösök és kiegészítők […]

Tovább olvasom

Toyota: egy év múlva jön az új Yaris

A szegmensében a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos hajtást elsőként meghonosító Toyota Yaris Európa és Magyarország egyik legnépszerűbb kisautója, a japán autógyártó ugyanakkor leleplezte a slágermodell közel egy év múlva érkező új generációját. A kisautó kategóriában a legjobb ár-érték arányt kínáló jelenlegi modell utódja az első autó lesz, amely a Toyota új, TNGA elnevezésű globális padlólemezére […]

Tovább olvasom

Űrszelfi: a Samsung legújabb kampánya sztratoszferikus magasságokba repíti a felhasználókat

A Samsungtól sosem álltak távol a merész marketingkampányok, de most még magasabbra teszi a mércét a vállalat. Egy okostelefont küld a légkör határára, amellyel a felhasználók egy igazán különleges háttérrel, a Föld bolygóval készíthetnek szelfit. Az Űrszelfi az első kampány, amely Benjamin Braunnak, a Samsung új európai marketingigazgatójának vezetésével valósul meg és a vállalat úttörő […]

Tovább olvasom

Letették a Sanpellegrino “jövő üzeme” alapkövét

A világ egyik legismertebb, ikonikus olasz márkája, a S.Pellegrino 120. születésnapja alkalmából megkezdték új gyártóüzeme építési munkálatait. A díjnyertes dán építész iroda, a BIG-Bjarke Ingels Group tervezte épület a stílust, az innovációt, valamint a környezeti és társadalmi fenntarthatóságot ötvözi. Az új létesítmény hozzájárul Lombardia további fejlődéséhez, és világszinten növeli a terület turisztikai vonzerejét. Az új […]

Tovább olvasom

Itt az új Toyota Mirai

Sosem volt még ennyire vonzó a zöld jövő: a Toyota a 2019-es Tokiói Autószalonon mutatja be történelmet író, abszolút zöld, melléktermékként tiszta vizet kibocsátó hidrogén üzemanyagcellás modellje, a Mirai legújabb generációját. Az üzemanyagcellás technológia továbbfejlesztésével mintegy 30 százalékkal nőtt a hatótávolság, ugyanakkor az autó gyorsulása és teljesítménye is javult. Még szembeötlőbb ugyanakkor, hogy a Toyota […]

Tovább olvasom

Ötmillió eladott abronccsal ünnepli születésnapját a magyarországi Bridgestone

Szeptemberben adták el Magyarországon az ötmilliomodik abroncsot a 25 éves cégnél- jelentette be a vállalat az évforduló alkalmából rendezett partnertalálkozón. A negyed század alatt, amelyet a vállalat hazai történelme ír, a Bridgestone kialakított egy több mint 100 partnert számláló viszonteladói hálózatot és felépített egy 1200 főt foglalkoztató gyárat Tatabányán. A bővülő magyar gumiabroncs piacon 10 […]

Tovább olvasom

VIP programot indít a Rossmann

Megújul a Rossmann+ hűségprogram, így ezentúl még nagyobb kedvezményekkel vásárolhatunk az üzletekben. A Bronz-, Ezüst- és Arany-tagsághoz szükséges vásárlások 2019. október 1-től számítanak, a VIP-tagsággal járó különböző kedvezményeket pedig 2020. január 1-től lehet felhasználni. Egy évvel az indulása után már több mint egymillióan csatlakoztak a Rossmann+ kedvezményprogramhoz, melyet a drogérialánc most kibővít egy VIP programmal, […]

Tovább olvasom

2020 őszén nyílik az ibis Styles Budapest Genius

A 122 szobás ibis Styles Budapest Genius az Infogroup és Lovas Péter együttműködésében létrejövő új befektetés. A szálloda Dél-Buda vonzó részén, a Prielle Kornélia és a Szerémi utca kereszteződésénél található. A negyedben egyre erősödik az üzleti jelenlét, így Budapest minden pontjáról könnyedén elérhető lesz. A 3 csillagos ibis Styles Budapest Genius modern külsőt és a […]

Tovább olvasom