Főoldal / Márkák

A világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójaként ismert Toyota a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos (HEV), plug-in hibrid elektromos (PHEV), akkumulátoros elektromos (BEV) és hidrogén üzemanyagcellás elektromos (FCEV) technológiák vezető fejlesztője. A Toyotához hasonlóan mára szinte valamennyi vezető autógyártó és energetikai vállalat tagja a Hidrogén Tanácsnak, félreérthetetlen jeleként annak hogy várakozásuk szerint az abszolút zöld, melléktermékként tiszta […]

Tovább olvasom

A Scitec megmutatta a gyárát

Lassan már minden háztömbre jut egy konditerem, az utcára kitekintve pedig nem kell sokáig nézelődni ahhoz, hogy meglássunk egy bringást vagy futót. Az egészséges életmódot egyre többen választják, ezzel együtt pedig nő az érdeklődés a táplálékkiegészítők iránt is. Milyet-mikor-hányszor? Egyáltalán megbízható forrásból származik? Ilyen kérdések sokszor megfogalmazódnak, ezért a Scitec összehozott egy gyárbejárást, ahol bárki […]

Tovább olvasom

Harmadszor is „Legjobb Munkahely” a Provident

A Provident Pénzügyi Zrt. nyerte el nagyvállalati kategóriában Magyarország legrangosabb munkáltatói elismerését, az objektív munkavállalói visszajelzések alapján odaítélt Kincentric Legjobb Munkahely díjat, 2012 és 2014 után immáron harmadik alkalommal. A trófeát november 30-án Kamarás Zsuzsanna HR igazgató vehette át a Provident képviseletében a díjalapítótól. A hazánkban 19 éves múltra visszatekintő Kincentric Legjobb Munkahelyek Program a […]

Tovább olvasom

A K&H duplán is az év bankja lett Magyarországon

A K&H kapta „Az év legjobb bankja Magyarországon” elismerést a The Financial Times gondozásában megjelenő The Banker nemzetközi pénzügyi magazin szakmai versenyén. Korábban ebben az évben a K&H kapta az Euromoneytól a „Magyarország legjobb bankja 2019” címet is. Ez a negyedik olyan év, amikor a K&H mindkét díjat elnyerte ugyanabban az évben. „Az év legjobb […]

Tovább olvasom

Magyarországon is jelen lévő vállalat indította el az első nemzetközi fenntartható divatböngészőt

A 2013-ban alapított, összesen 14 országban jelen lévő GLAMI nevű divatböngésző a termékek praktikus kategorizálásával és a személyre szabott divatkínálat megalkotásával jelentősen leegyszerűsíti a divattermékek kínálatának feltérképezését és megvásárlását. A GLAMI igyekszik aktív szerepet vállalni a fenntarthatóság és a divat e-kereskedelem problémaköreinek megértésében, elemzésében is, Fashion (Re)Search kutatásai ezen célok elérését segítik. A vállalat azonban […]

Tovább olvasom

A Coca-Cola hamarosan új technológiával csomagolja multipack kiszereléseit

A Coca-Cola az üdítőitalok piacán, Európában elsőként fogja alkalmazni a KeelClipTM technológiát. A jövőben az aludobozos multipack csomagolásokon váltja fel az új megoldás a jelenleg használatos zsugorfóliát. A The Coca-Cola Company és stratégiai palackozó partnerei, a Coca-Cola HBC (Coca-Cola Hellenic Bottling Company) és a Coca-Cola European Partners a közelmúltban bejelentették, hogy az Európai Unió területén, […]

Tovább olvasom

A Formnextet is meghódította a magyar 3D nyomtató

A 3D nyomtatás nem csupán az átlagfelhasználók egyedi ötleteinek és elképzeléseinek a megvalósítója, de az ipar számára is egyre nagyobb jelentőségű technológia. A 100 %-ban magyar tulajdonú CraftUnique Kft. egy németországi kiállításon mutatta meg magát és kreativitását. A vállalat egy CraftBot 3D nyomtató formájú standdal várta a látogatókat, akik így egy igazi 3D nyomtató belsejében […]

Tovább olvasom

Háromszáz nyugdíjas ünnepét szépíti meg olvasóival közösen az nlc

Újragondolta a hosszú évek óta népszerű, karácsonyi cipősdobozos kampányokat az nlc szerkesztősége. Adni Jó! elnevezésű kezdeményezésük keretében ezúttal nyugdíjasok ünnepét szeretnék boldogabbá tenni. Az olvasók dobozokba rejtett ajándékait az online női magazin csapata a csepeli Olajág Idősek Otthona háromszáz lakójának egy meghitt rendezvény keretében adja át az advent ideje alatt. Az idei esztendő eddig a […]

Tovább olvasom

A Honor bemutatta a MagicWatch 2 okosórát Kínában

A Honor nemzetközi okostelefon márka ma bemutatta legújabb viselhető eszközét, a Honor MagicWatch 2 okosórát Kínában. Az innovatív okos kiegészítő, amely a Kirin A1 lapkakészletnek köszönhetően akár 14 napig működik egy feltöltéssel[2], intelligens aktivitásmérő és egészségfigyelő technológiákkal motiválja aktívabb életmódra a fiatalokat. A személyre szabható óralapokkal és négy különböző óraszíjjal teljesen egyedivé tehető Honor MagicWatch […]

Tovább olvasom

A Henkel kiterjeszti partnerségét a Plastic Bankkal

A Henkel további öt évre kiterjeszti együttműködését a Plastic Bank társadalmi vállalkozással. A 2017-ben elindított partnerség eredményeit követően a Henkel támogatni fogja a folyamatban lévő projekteket Haitin, a Fülöp-szigeteken és Indonéziában, valamint jelentősen hozzájárul több mint 400 egyiptomi Plastic Bank-gyűjtőpont infrastruktúrájának fejlesztéséhez. A Henkel 2020-ban több mint 600 tonna újrahasznosított anyagot – úgynevezett Social Plastic®-et […]

Tovább olvasom