Főoldal / Márkák

Első ügyfelét köszönti a Prologis Park Pilsen

A Prologis Inc., a világ vezető logisztikai ingatlanvállalata október 18-án bejelentette, hogy bérleti szerződést írt alá első ügyfelével a nemrégiben felvásárolt Prologis Park Pilsen II területén. A tranzakció keretében a vállalat 21 000 négyzetméternyi területet ad bérbe a nemzetközi fuvarozás, raktározás, logisztika és vámkezelés területén szolgáltatásokat kínáló Maurice Ward Group számára. A 2018 májusában felvásárolt […]

Tovább olvasom

Kukkantson be a BMW Mini oxfordi összeszerelő üzemébe!

Az alábbi videón keresztül egy rövid látogatást tehet Nagy-Britanniában, az oxfordi BMW Mini összeszerelő üzemében, ahol ABB robotok végzik a gyártás különböző munkafázisait, például a hegesztést, festést, illetve összeszerelést. Az oxfordi üzemben, ahová 27 országból érkeznek az autóalkatrészek, eddig több mint 3 millió Mini készült el. A karosszériákhoz szükséges panelek gyártásához évente 110 ezer tonna […]

Tovább olvasom

Igazi moziélmény otthon: CineBeam 4K projektor az LG-től

Magyarországon is bemutatta legújabb CineBeam lézerprojektorát az LG Electronics (LG). A HU80KSW típusjelzésű készülék a vállalat első 4K UHD projektora, amely 2500 lumenes fényerejével és akár 150 colos vetített képátmérőjével, továbbá díjnyertes formatervezésével kínál egyedülálló megoldást az otthoni mozizásra. A hagyományos, 4K képes projektorok nehezek, drágák, otthoni üzembe helyezésük pedig bonyolult. Az LG mérnökei és […]

Tovább olvasom

Innovációval tarolt az ügyvédi irodák globális listáján a Baker McKenzie

Az Acritas piackutató cég idén is felállította a Globális Vezető Ügyvédi Irodák rangsorát, amelyen immár kilencedik alkalommal lett a Baker McKenzie a világ legelismertebb ügyvédi irodája. A nemzetközi lista elemzése rámutat az innováció meghatározó szerepére a márkaismertség növekedésében. Az Acritas globális márkaindexet az egymilliárd dollár árbevételt (mintegy 280 milliárd forintot) túlszárnyaló cégek ötvenöt országban megkérdezett […]

Tovább olvasom

Megérkezett Magyarországra a S.Pellegrino ásványvíz Dizájn Különkiadása

A S.Pellegrino az idei tavaszi Milánói Design Héten mutatta be Dizájn Különkiadását (Design Special Edition). A projekt szakmai partnere Giulio Cappellini neves olasz építész és tehetségkutató. A különleges kiadású termékekkel a fogyasztók októbertől találkozhatnak a hazai éttermekben. A S.Pellegrino ásványvíz Design Special Edition októbertől elérhető a hazai éttermekben. Ezúttal is a dizájnvilág neves képviselői terveztek […]

Tovább olvasom

Új számlás tarifacsaláddal jelentkezik a Telenor, és a vállalat weboldala is megújul

Telenor Blue+ néven a Telenor Magyarország olyan új havidíjas tarifacsomagot vezet be, amely hónapról hónapra rugalmasan képes igazodni az ügyfelek igényeihez. A legolcsóbb Telenor Blue+ tarifacsomag már havi 2990 forinttól elérhető, és akár 100 gigabájtos adatcsomagot is lehet rendelni hozzá, míg a felső kategóriás Telenor Blue+ XXL díjcsomag korlátlan hanghívást, SMS-küldést és mobilinternetet biztosít belföldön. […]

Tovább olvasom

Toyota Proace – 1 millió kilométeres garanciával

Immáron két éve halmoz sikert sikerre a haszongépjármű-piac egyik legizgalmasabb szereplője, a Toyota Hiace méltó örökösének bizonyuló legújabb generációs Toyota Proace. A karosszéria-választék és a tengelytávok 12-féle kombinációja, valamint az ajtóváltozatok széles választéka önmagában is népszerűvé teszi a Proacet, az autóinak legendás megbízhatóságáról és elnyűhetetlenségéről ismert Toyota ugyanakkor jó érzékkel tapintott rá arra, hogy mi […]

Tovább olvasom

Íme, a csavarzáras borok legnagyobb előnyei

A borkedvelők néhány éve még vonakodtak a csavarzáras boroktól, idővel azonban megszokták, sőt meg is szerették ezt a palackzárási technikát. Dr. Podmaniczky Péter, a Bognár pincészet borászati vezetője szerint egyre több prémium és csúcskategóriás borra jellemző a csavarzáras megoldás, melynek számos előnye van. A legnagyobb pozitívuma a praktikum, hiszen jóval könnyebb nyitni és zárni a […]

Tovább olvasom

Félmillió embert értek el az Európai Friss Kalandok

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara az Európai Friss Kalandok kampány első évében mintegy félmillió embernek hívta fel személyesen a figyelmét a zöldség és gyümölcsfogyasztás fontosságára. Hamarosan érkezik az app és a rajzfilmsorozat is. A kisgyermekes családok körében a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztás mennyisége jelenleg fejenként napi 262 gramm, ami alig több, mint a fele a WHO […]

Tovább olvasom

Így kell történelmet írni – 80 éves az ikonikus Columbia sportruházat

A hazánkban is már 20 éve működő vállalat alapítójának lánya, Gert Boyle egy kalapkészítő üzletből futtatta fel a ma már világhírű outdoor világmárkát. Idén 80 éves az ikonikus sportruházat, a Columbia. A hazánkban 20 éve jelenlévő sportszergyártó története nem mindennapi, vezetője már közel 50 éve az alapító, Paul Lamfrom lánya, a ma 94 éves  Gert […]

Tovább olvasom