Főoldal / Márkák

Ötmillió forinttal és közösségi gyűjtéssel segíti a Szentkirályi a Magyar Gyermekmentő Alapítvány munkáját

Jótékonysági gyűjtést indított a Szentkirályi a hazai gyermek-mentőellátás korszerűsítésére. A díjnyertes ásványvízmárka 5 millió forinttal támogatja a Magyar Gyermekmentő Alapítványt, és arra buzdítja a Szentkirályit kedvelők közösségét, hogy csatlakozzanak az adománygyűjtéshez.   Közösségi adománygyűjtést hirdet a díjnyertes ásványvízmárka a Magyar Gyermekmentő Alapítvány javára. A Telekom Vivicittá Városvédő Futás hivatalos ásványvizeként a Szentkirályi a korábbi évekhez […]

Tovább olvasom

Hewlett Packard Enterprise: A vírus miatt a „felhőélményt” keresik a vállalatok

Az informatikai beruházások volumenét nem tépázta meg a koronavírus-járvány, inkább azok fókuszában volt tapasztalható átrendeződés az utóbbi két hónapban – derül ki az adatközponti és hálózati informatikai megoldások terén hazánkban piacvezető Hewlett Packard Enterprise szakértői véleményéből. A vírus miatt egyre több vállalat keresi a biztonságos, „felhőélményt” nyújtó megoldásokat, az ehhez szükséges adatközpontok üzemeltetéséhez pedig speciális […]

Tovább olvasom

A kkv-kat támogatja a Ringier Axel Springer

A Covid-krízis utáni üzleti megerősödéshez dolgozott ki együttműködési programot és speciális hirdetési csomagokat a Ringier Axel Springer Magyarország (RAS), a Blikk, a Blikk.hu, a Kiskegyed, a GLAMOUR, számos tv-műsorújság, magazin, illetve online médiafelület kiadója. Azok a kkv-k, amelyek az Újrakezdők névre keresztelt akció ideje alatt hirdetnek a médiavállalat portfóliójában, a reklámfelületek egy részét felajánlhatják üzleti partnereik […]

Tovább olvasom

K&H: mobilbankból szinte mindent

Mostantól már valamennyi meglévő lakossági hitelt, befektetést ellenőrizhetik a K&H ügyfelei a mobilbankban. Jelenleg 108 ezer olyan K&H-s ügyfél van, aki valamilyen hitellel rendelkezik a pénzintézetnél és mobilbankot is használ, a megtakarítással rendelkezők közül pedig 30 ezren mobilbank felhasználók is. Ők ezentúl a fejlesztés segítségével könnyen és gördülékenyen tájékozódhatnak mobilbankjukban hiteleik aktuális állásáról valamint befektetéseikről. […]

Tovább olvasom

A Toyota minden európai gyára újraindul

A május 25-tel kezdődő héten úja megkezdődik a munka a Toyota Motor Manufacturing UK Burnaston üzemben (TMUK Burnaston) és a csehországi Kolinban működő Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) üzemben. Ez a két utolsó európai Toyota-gyár, amelyekben fokozatosan újra beindul a termelés, miután korábban már újraindult a Toyota Motor Manufacturing France (TMMF), a Toyota Motor Manufacturing […]

Tovább olvasom

Újdonságokkal és jótékonysággal indítja a nyarat a NUBU

Jóga-inspirálta kényelmes kollekcióval, egyedi, funkcionális maszkokkal és Tihannyal közös együttműködéssel nyitotta meg a nyári szezont a népszerű hazai divatmárka, a NUBU. Biztonsággal és tudatossággal a főszerepben buzdítja belföldi, felelősségteljes utazásra követőit a márka. A világban kialakult helyzetnek köszönhetően a belföldi nyaralások szezonjának ígérkezik az idei nyár. A hétvégi tihanyi szezonnyitó sajtóreggelin kiderült, hogy a balatoni […]

Tovább olvasom

A Toyota 20,4 milliárd eurós profittal zárta az üzleti évet

A világ legzöldebb, leginnovatívabb és egyben legnyereségesebb autógyártójaként ismert Toyota közzétette a 2019 áprilisától 2020 márciusáig tartó japán üzleti év eredményeit: a kutatási és fejlesztési költségeit 5,9%-al növelő autógyártó ismét elképesztő, 20,4 milliárd eurós profittal zárt, ami ugyan abszolút értékben 1%-al elmarad az előző évtől, bevételarányos működési nyeresége azonban az egy évvel korábbi 6,2%-ról 6,9%-ra […]

Tovább olvasom

Tavaszi megújulás, folytatódik a minőségi expanzió a dm-nél

Több üzletben is megújult külsővel várja a dm a vásárlókat. A tavaszra tervezett boltnyitások egy részét már a járványhelyzet is érintette, erre tekintettel az üzletlánc természetesen visszafogottan kommunikált a nyitások kapcsán.  Mégis bíznak benne, hogy a vásárlók számára az üzletek meglátogatása hamarosan ismét önfeledt tevékenység lehet. A dm minőségi expanziós politikája Budapesten és vidéki városokban […]

Tovább olvasom

Három új Reckitt Benckiser kampányon dolgozik a Positive Adamsky

A Positive Adamsky-t kérte fel a Reckitt Benckiser a vállalat három új kampányának megvalósítására. A hazánkban számos ismert brandet forgalmazó világcég most először működik együtt a magyar ügynökségi csoporttal, akik a megbízás keretében többek között a Vanish és az újonnan bevezetett Lovela Baby folyékony mosószer kommunikációs kampányain is dolgozhatnak a következő időszakban.    Elsőként a […]

Tovább olvasom

Elindult a Facebook Shops: az új funkció a kisvállalkozásokat segíti az online értékesítésben

Már a Facebook indulásának első éveiben is sokan használták a közösségi oldalt apróhirdetésre: a felhasználók egyszerűen feltöltötték mondjuk egy kerékpár fotóját, a képaláírásban pedig feltüntették, hogy a jármű eladó.  Később, a Marketplace funkció megjelenésével már külön felület szolgált az adásvételre, és egyre több márka használja az Instagramban rejlő lehetőségeket is. Végső soron azonban az emberek […]

Tovább olvasom