Főoldal / Márkák

A SHELL bemutatja a karbonsemleges kenőanyag-portfólióját Európában

A Shell bejelentette, hogy szén-dioxid semleges kenőanyagokat gyárt személygépjárművekhez, teherautókhoz és ipari berendezésekhez. Ez a kezdeményezés nagyban segíti kiszolgálni a növekvő igényét partnereinek, legyen szó akár szállítmányozásról, akik csökkenteni szeretnék a szén-dioxid lábnyomukat illetve ellensúlyozni a kibocsátást egy jól megválasztott kenőanyag által. A program során világszinten a Shell kompenzálja a teljes termék életciklus alatt történő […]

Tovább olvasom

Lidl: pamutot csak fenntartható forrásból

A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható forrásból szerzi be a pamutot. E cél elérésének fontos lépése a „Cotton made in Africa” (CmiA) kezdeményezéssel való partnerkapcsolat, amelynek részeként a Lidl elkötelezte magát a fenntartható afrikai pamut beszerzése mellett. A CmiA-val való együttműködéssel a Lidl szeretné megmutatni, hogy a mezőgazdaság, a társadalmi felelősségvállalás […]

Tovább olvasom

Tanulás a képernyők előtt – így csökkenthetők a digitális oktatás negatív hatásai

Míg korábban a kütyüzés leginkább az órák közötti vagy nap végi kikapcsolódást jelentette, a digitális oktatásra való átállás óta a diákok minden korábbinál több időt töltenek a képernyők előtt. Az LG Magyarország szakértői most összefoglalták, mely tényezőkre érdemes odafigyelnünk a tanulósarok kialakításakor és mit kell tennünk, ha meg akarjuk óvni a gyermekeket a négy fal […]

Tovább olvasom

Hasznos tanácsokkal segíti dolgozói egészségvédelmét a SPAR

Szakemberek közreműködésével készült egészségvédelmi kisokossal az áruházlánc több mint 13 000 dolgozója egészségének megóvásában nyújt segítő kezet. Az útmutató megfontolandó tanácsokkal és alapvető gyakorlati tennivalókkal szolgál.   „Hazánk egyik legnagyobb foglalkoztatójaként a SPAR Magyarország több mint 13 000 munkavállalóját a világjárvány időszakában is segíti. Munkatársaink egészségének védelme érdekében a koronavírus terjedésének első napjaitól maszkot, kesztyűt […]

Tovább olvasom

Továbbra is élen a Magyar Telekom fenntarthatósági gyakorlata a felelős befektetői értékelésekben

A Magyar Telekom két független értékelés alapján is elismerő értékelést kapott fenntarthatósági gyakorlatát tekintve. A FTSE Russell (FTSE International Limited and Frank Russell Company) megerősítette, hogy a Magyar Telekom a FTSE4Good kritériumai szempontjából történt független elemzés során megfelelt azoknak a követelményeknek, amelyek alapján továbbra is FTSE4Good indexcsalád tagja lehet. Emellett, a CDP Supplier Engagement Rating […]

Tovább olvasom

Self scanning: új szolgáltatással segíti a dm a gyors bevásárlást!

Önálló, érintkezésmentes és gyors bevásárlás? A dm új szolgáltatást vezetett be 2020 végén: egy applikáció segítségével a vásárlók saját maguk szkennelik be a termékeket, majd egyenesen a táskájukba pakolhatják őket, végül a kasszánál a szokásos módon egyenlíthetik ki a számlát. A szolgáltatás öt üzletben érhető el jelenleg.   Decemberben vezette be a dm az Allee […]

Tovább olvasom

Új gamer energiaitalok a HELL-től

Új termékcsaláddal jelentkezik a HELL ENERGY, kifejezetten a videojáték kedvelőkre gondolva indítja el legújabb energiaital családját, a HELL Gamer Editiont. Játékokat idéző név és design, 3 frissítő íz, aminosavak, B-vitamin és 32 mg/100 ml koffeintartalom biztosítja, hogy minden adott legyen egy jó game-hez.   Hazánkban 3,8 millió ember játszik számítógépen, konzolon vagy mobileszközökön, közülük több […]

Tovább olvasom

Új csomagolás a toalett tisztítókhoz: kevesebb műanyag és több újrahasznosított anyag

A toalett tisztító flakonok új, globális csomagolási koncepciójával a Henkel hangsúlyozza a fenntartható csomagolás és a körforgásos gazdaság előmozdítása iráni elkötelezettségét. Jelentősen megnőtt az újrahasznosított polietilén (PE) mennyisége a toalett tisztító gélek* csomagolásában – az általános toalett tisztítók esetében, például a Bref márkánál elérte az 50 százalékot, a Pro Nature termékcsalád tisztítószerei esetében pedig akár […]

Tovább olvasom

K&H Bank: a számlanyitás is olyan egyszerűvé válik, mint egy szelfi

Néhány perc alatt bárki, bárhonnan, bármikor megnyithatja a bankszámláját, amihez azonnal használható digitális bankkártya is jár, anélkül, hogy bankfiókba kellene mennie, köszönhetően a K&H új fejlesztésének. Az online számlanyitás ezen formája mérföldkő a digitális bankolásban, mivel mindösszesen mobiltelefon, internetkapcsolat, kamera, lakcímkártya és személyi igazolvány vagy útlevél kell hozzá. A K&H arra számít, hogy a jövőben […]

Tovább olvasom