Főoldal / Márkák

A Ringier átveszi az Axel Springer részvényeit Magyarországon, Szerbiában, Szlovákiában, Észtországban, Lettországban és Litvániában

A Ringier AG kiterjeszti tevékenységét Kelet-Európában és bővíti nemzetközi portfólióját a médiapiacon, valamint a digitális szolgáltatások piacán: Ennek érdekében átveszi az Axel Springer összes részvényét Magyarországon, Szerbiában, Szlovákiában és a három balti államban, Észtországban, Lettországban és Litvániában. Szlovák érdekeltségeiben a cég alapítója továbbra is kisebbségi részesedéssel rendelkezik majd. A többi országban a jövőben a Ringier […]

Tovább olvasom

Bemutatkozott a vadonatúj Lexus NX

A vadonatúj NX új fejezetet nyit a Lexus számára, ugyanis külső és belső formatervével, valamint hajtásláncaival egyaránt új irányokba tart, beleértve a Lexus történelmének első plug-in hibrid hajtását. A továbbfejlesztett menetdinamika még élvezetesebb és közvetlenebb vezetési élményt kínál, az új generációs médiarendszerek és kapcsolódási lehetőségek pedig szorosabb köteléket fonnak a felhasználó és a jármű közé. […]

Tovább olvasom

Közösségi irodát nyitott Budapest belvárosában a Telenor

Desk in the city néven ötven fő befogadására alkalmas közösségi irodát nyitott az Astoriánál található budapesti üzletében a Telenor. A koncepció azokat célozza, akik rövid időre vonulnának irodai környezetbe egy könnyen megközelíthető belvárosi helyszínen. A Desk in the city-ben jelenleg bárki ingyenesen foglalhat helyet egy tetszőleges asztalnál vagy tárgyalót egy-egy órára. A helyszín lehetőséget biztosít […]

Tovább olvasom

Online brand store-t nyit az LG

Elindította saját online webáruházát az LG Magyarország. A vállalat 29 éve van jelen hazánkban, egészen mostanáig azonban kizárólag viszonteladó partnereken keresztül értékesítette termékeit. A hivatalos magyar nyelvű weboldalon böngészve a vásárlók rögtön a kosárba helyezhetik a különféle elektronikai eszközöket, amelyeket országszerte ingyenes házhozszállítással és extra szolgáltatásokkal kaphatnak kézhez. Az LG Magyarország hivatalos magyar nyelvű weboldalán […]

Tovább olvasom

A legnézettebb filmek az RTL csatornáin mentek

10,8%-os közönségaránnyal vitte a hetet főműsoridőben, fő célcsoportban az RTL Klub. A csatorna az idei év eddig eltelt 206 napjából 140 nyert estét tudhat magáénak – adta hírül a tévétrásaság közleménye.    A 29. héten az RTL Híradó heti átlagban 16,2%-os közönségarányt ért el a 18-49 korcsoportban, míg a Fókusz 13,3%-os SHR-t hozott heti átlagban, […]

Tovább olvasom

Az Armadillo felel a Segafredo közösségi kommunikációjáért

A full-service reklámügynökség osztrák ügynökségtől veszi át a márka lokális Facebook- és Instagram- kommunikációját és hirdetési stratégiáját. Olasz hangulat költözött az Armadillo római-parti irodájába, ugyanis az ügynökség július 1-től kezdte meg együttműködését az egyik legismertebb nemzetközi kávémárkával, a Segafredo Zanettivel. A kreatív ügynökség több olasz márkán is dolgozik, a gépjármű és háztartási nagygépek mellé érkezett […]

Tovább olvasom

Több mint egymilliárd forintból korszerűsítette két vidéki áruházát a SPAR

Az üzletlánc a vevők igényeinek megfelelően alakította át egy nagykanizsai, valamint egy gyáli szupermarket áruházát. A zalai megyei jogú város egységére több mint 780 millió forintot fordítottak, a budapesti agglomeráció járásközpontjának üzletére pedig több mint 269 millió forintot.   „A járványidőszakban is következetesen alkalmazott beruházási és fejlesztési stratégiánk létjogosultságát bizonyítja két újabb, vidéki szupermarketünk megújítása. […]

Tovább olvasom

A Cisco új hibrid felhőinnovációkat jelentett be – fókuszban a digitális felhasználói élményv

A Cisco az elmúlt hat évben több milliárd dollárt invesztált felhőalapú megoldások fejlesztésébe, annak érdekében, hogy segítse ügyfeleit az átfogó felhőstratégiák kialakításában.   „A felhő fogalma már több mint egy évtizede beköltözött az informatika szótárába. Ma viszont azért ennyire aktuális, mert a felhő kvázi az új adatközponttá vált – mondta Dalos Ottó, a Cisco Magyarország […]

Tovább olvasom

“Meet Visa”: indul a fizetéstechnológiai vállalat globális kampánya

A „Meet Visa” szlogennel a Visa megismerésére buzdítva a világot, a globális fizetéstechnológiai vállalat ma ismertette márkamegújításának első szakaszát, amely a Visa hálózat sokrétű képességét és a cég globális gazdasági befogadás iránti elkötelezettségét helyezi reflektorfénybe. A vállalat üzleti stratégiájához szorosan illeszkedő fázis egy dinamikus globális marketing kampány debütálása mellett a Visa ikonikus márkájának modernizált arculatába […]

Tovább olvasom