Főoldal / Márkák

Fenntartható fejlődés: a L’Oréal folytatja átalakulását

A L’Oréal nem sokkal a Föld Napja után közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A „Sharing Beauty With All” program jelentős eredményeket mutat a vállalat éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt kötelezettségét tekintve.   Alacsony szén-dioxid-kibocsátás: megújult teljesítmény A L’Oréal 2005 és 2018 között 77%-kal csökkentette üzemeinek és elosztóközpontjainak szén-dioxid-kibocsátását, miközben 38%-kal növelte termelését. A tavalyi év végére […]

Tovább olvasom

Kényelem és a vásárlói élmény – új dm-üzlet Tatán

Tatán nyitotta meg kapuit a legújabb dm üzlet 2019. június 6-án. A tágas eladótértben baba bisztróval, és pihenő sarokkal biztosítják, hogy minden korosztály számára felhőtlen élmény legyen a vásárlás. Az üzlet a volt Tatai Atlétikai Club pályája helyén épült Interspar épületében nyitott meg 2019. június 6-án reggel 8.00-kor. A 428,72 m2 eladótérben több mint 13000 […]

Tovább olvasom

Közösen fejleszt SUV-ot a Toyota és a Subaru

A világ legzöldebb autógyártója, a Lexus prémium márkát is jegyző, és eddig összesen 13,7 millió környezetbarát hibrid elektromos autót értékesítő Toyota a múlt héten történelmi bejelentést tett. A japán autógyártó 5 évvel az eredetileg tervezett 2030-as céldátum előtt, 2025-re el kívánja érni az évi 5,5 millió darabos részben vagy teljesen elektromos autó értékesítést, amiből közel […]

Tovább olvasom

Bogyólé-pályázat fiatal grafikusoknak

A Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet szakegyetemek hallgatói számára írja ki minden évben címkepályázatát, melyre a tíz partner oktatási intézmény diákjai és végzett, 30 év alatti grafikusok nevezhetnek. Az idei, jubileumi címkepályázatra július 7-ig várják a pályaműveket, tavaly 220 pályaműből válogatott a szakavatott zsűri, most is hasonlóan nagy érdeklődésre számítanak a szervezők. A másfél évtizede nagy […]

Tovább olvasom

Tovább nőtt a Praktiker árbevétele

Eredményes évet zárt a 20 áruházat működtető Praktiker, hiszen nem csak áruházi forgalma, de a webshopja is kétszámjegyű növekedést ért el az előző évhez képest. A barkácslánc tovább folytatja áruházainak modernizálását. 57,1 milliárd forintos árbevételt ért el a Praktiker 2018-ban, az előző évi 47,8 milliárddal szemben, ez mintegy 20 százalékos bővülést jelent. A 20 áruházat […]

Tovább olvasom

Öt európai piacon már ötezer e-kereskedelmi céget szolgál ki a magyar Barion

Az online- és mobilfizetési megoldást kínáló Barion a magyar mellett már a cseh, német, osztrák és szlovák partnerekkel is együttműködik.  Magyarország egyik piacvezető fintech cége így már több mint ötezer e-kereskedelmi partnert szolgál ki Európa-szerte, eddig közel másfél millió felhasználó fizetett már a rendszerrel, havi szinten több milliárd forintos forgalmat lebonyolítva. A Barion az év […]

Tovább olvasom

165 éves a Dreher Sörgyárak

A Dreher Sörgyár története szorosan összefonódott a magyar történelemmel. A XIX. század végén és a XX. század elején megélt robbanásszerű gyarapodást az I. Világháború és az azt követő korszakok kihívásai váltották a cég életében. Az 1854-ben alapított gyár egyike Magyarország legrégebbi , folyamatosan működő vállalkozásainak. A 165. évfordulóra limitált kiadású csomagolást kap a Dreher Gold, […]

Tovább olvasom

Élsportolókkal a gyermekek egészségért

A hétvégén elindult a Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepe programsorozat, amellyel június négy hétvégéjén találkozhatnak az érdeklődők Budapesten. A program nagykövetei Görbicz Anita és Vincze Ottó. A hétvégén kezdetét vette a Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepe, amely programsorozat a játékosság és az Európai Friss Kalandok mesevilág megidézésével szeretne változtatni azon, hogy hazánkban a kisgyermekes háztartások […]

Tovább olvasom

Megoldotta a fekete műanyagok újrahasznosítását az Unilever

A fekete műanyagból készült csomagolóanyagok újrahasznosításával eddig az volt a gond, hogy az optikai technológiával működő gépi válogató berendezések nem tudták megfelelően azonosítani ezt a hulladéktípust, így végül a hulladéklerakókban vagy égetőkben végezték. Az Unilever azonban megoldotta ezt a problémát, ugyanis kifejlesztett egy új pigmentet, melyet már a termékei csomagolásában is alkalmaz – sőt, a […]

Tovább olvasom

Csak csúcskivitelben kapható itthon a Toyota Supra

Az első évben Európa 900 darabot kap a 17 év után újjászülető Toyota Suprából (Magyarországra nagyjából 10 darab kerülhet), ezen felül bemutattak egy 90 darabos limitált szériás változatot is. Alapvetően két felszereltségi szint készül a modellből, Magyarországon ugyanakkor csak a csúcsváltozat kerül forgalomba, az autó különlegességéhez mérten egészen kedvező, 20.820.000 forintos áron. Az ebben az […]

Tovább olvasom