Főoldal / Márkák

Környezetkutató bevonásával folytatja zöld kampányát az ALDI

Idén ősszel folytatja a fenntarthatósági törekvéseit bemutató, illetve a környezeti szemléletformálást célzó zöld kampányát az ALDI. A promóció elsődleges célja, hogy megismertesse a vásárlókkal az ALDI környezetvédelmi intézkedéseit, az árucikkeken használt védjegyeket és tanúsítványokat, illetve egy ismert környezetkutató bevonásával hasznos gyakorlati tanácsokat adjon a vásárlóknak a környezettudatos életmód fejlesztéséhez.   Az ALDI felelős vállalatként elkötelezett […]

Tovább olvasom

Közzétette 2019. évi pénzügyi beszámolóját az RTL Magyarország

Több mint egymilliárd forint adózás előtti nyereséggel zárta 2019-et az M-RTL Zrt. A tulajdonos RTL Group összes hazai érdekeltségét magába foglaló RTL Magyarország megduplázta profitját az előző üzleti évhez képest.   Közel 40 milliárd forintos nettó árbevétel mellett csaknem 1,2 milliárd forintos adózás előtti eredménnyel zárta a 2019-es üzleti évet a Magyar RTL Televízió Zrt. […]

Tovább olvasom

Groupama kampánybejelentő: megjött Titán kapitány

A biztosítótársaság igazi nagyágyúval bővítette ügyféltáborát, ezzel pedig a sztratoszférán túlra is kiterjesztette kapcsolatait. A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány, akinek történetét és kalandjait mostantól bárki nyomon követheti a Groupama Biztosító közösségi felületein.   Integrált közösségimédia-kampányt indított a Groupama Biztosító, mellyel egy szerethető karaktert, a minden szuperképességgel megáldott Titán kapitányt hívta életre, akivel ezentúl főleg […]

Tovább olvasom

Barátok közt: folytatódik a forgatás

Rövid időn belül másodszor kellett leállítani az RTL Klub rangidős napi drámai sorozatát, mert egy újabb közreműködő COVID-fertőzött lett. A produkció azonnal megtette a szükséges óvintézkedéseket, és miután mindenki negatív teszttel rendelkezett, szeptember 23-án ismét elindult a forgatás.   Mintegy két hete derült ki, hogy a Barátok közt egyik közreműködője COVID-fertőzött. A forgatás leállítása, a […]

Tovább olvasom

Miért sportolnak keveset a magyarok?

„Azért nem sportolok rendszeresen, mert nincs időm, de mások inkább csak lusták” – így összegezhető annak az eddig nem publikált, reprezentatív[1] országos kutatásnak az egyik megállapítása, amely a magyarok sportolási, testmozgási szokásait vizsgálta. A Rexona felmérésének eredményeiből az is kiderül, hogy viszonylag sokan vannak, akik még nem találták meg a hozzájuk leginkább passzoló mozgásformát, ami […]

Tovább olvasom

Mikroműanyag-mentes Lidl

A Lidl célként tűzte ki maga elé, hogy 2021 végéig saját márkás kozmetikai termékkínálatának nagy része az összetételnek köszönhetően mikroműanyag-mentes lesz. A minél nagyobb átláthatóság érdekében a vállalat az érintett testápolási és kozmetikai készítményeit a jövőben megkülönböztető jelöléssel is ellátja.   A Lidl folyamatosan csökkenti saját márkás termékei esetében a mikroműanyag felhasználását, elkötelezettségét ezúttal állásfoglalással […]

Tovább olvasom

Újabb nemzetközi partneri együttműködéseket alakított ki a Games for Business

Ahogyan a legtöbb iparágat, a képzés-fejlesztési és tréning szakmát is jelentősen megviselte a Koronavírus kapcsán kialakult krízishelyzet. Azonban a játékosított digitális tanulási platformot fejlesztő cég az utóbbi időben további bővülésről számolt be, ami valójában nem csoda, hiszen a kezükben van az a “vállról indítható csodafegyver”, ami talán képes legyűrni a digitalizáció számos kihívását.   “Ha […]

Tovább olvasom

Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital

Az Easybox csomagautomatákból éjjel-nappal  átvehetők az eMAG-nál és az Extreme Digitalnál megrendelt termékek egyszerűen és érintésmentesen. Idén száz budapesti helyszínen, a jövő év végén azonban már országszerte ötszáz helyen működnek majd a piacvezető e-kereskedelmi márkák saját üzemeltetésű automatái.   Magyarország két vezető e-kereskedelmi márkája Easybox néven országos csomagautomata-hálózat létesítését kezdte meg. Idén év végéig Budapesten […]

Tovább olvasom

Év végéig havidíjmentes nettel és személyes tanácsadóval is segíti a kisvállalkozások digitalizációját a Telekom

Száznapos évvégi hajrára biztatja a kkv-kat a Telekom, amelynek során arra hívja fel a figyelmet, hogy már kis digitális fejlesztésekkel is eredményeket és pozitív változást érhet el egy kis- és közepes vállalkozás.    Magyarországon a kkv-k a vállalkozási szférában foglalkoztatottak közel kétharmadának biztosítanak munkalehetőséget, ezért támogatásuknak és digitális fejlődésüknek meghatározó szerepe van. A december végéig […]

Tovább olvasom

Csatlakozz a Tippmix sportfogadói közösségéhez! – elindult a Szerencsejáték Zrt. legújabb kampánya

Elindult a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási termékeinek népszerűsítésére tervezett négyhetes integrált marketingkampány. A termékfókuszú kampány célja, hogy magyarországi sportfogadói közösséget építve aktivizálja és bővítse játékosbázisát. A közösséghez való csatlakozásra Anger Zsolt Jászai Mari-díjas színész buzdítja a fogadókat, aki személyisége és megformált karakterei révén jut el a kampány célközönségéhez. A reklámfilm fő helyszínéül a Puskás Aréna szolgált, […]

Tovább olvasom