Márkaigazgatót nevez ki a Tesco

Karrier

A nemrégiben rekordveszteséget jelentő szupermarketlánc tavaly év végén kezdte átszervezni marketingcsapatát.

Csoportszintű márkaigazgatói poszt létrehozását jelentette be a Tesco. A pozíciót május 18-tól a Barclays bank eddigi marketingigazgatója, Michelle McEttrick tölti be. A szakember Matt Atkinson korábbi kreatívigazgatót váltja a cég marketingcsapatának élén, aki nemrégiben távozott a Tescótól.

Robin Terrell, a Tesco fogyasztói élményért felelős vezetője szerint a frissen kinevezett „Michelle McEttrick rengeteg tapasztalattal érkezik a Tesco csapatába. A szakember részt vett többek között a British Airways és a Barclays márkáinak megújításában és az allrecipes.com weboldal felépítésében. Ügynökségi oldalon olyan ügyfelekkel dolgozott együtt, mint a Coca-Cola és a Frito Lay. Michelle a fogyasztói élmény bajnoka, szenvedélyes és kreatív” – tette hozzá.

A Tesco tavaly decemberben jelentette be, hogy átszervezi marketingcsapatát. A szupermarketlánc ekkor nevezte ki Robin Terrellt, és léptette elő Rebecca Shelleyt a vállalati kommunikáció élére. A vállalat korábbi márkaigazgatója, Sherry Crammond múlt hónapban távozott a cégtől.

(Fotó: LinkedIn)

SOCIAL MEDIA