A Márkamonitor létrehozza a Márkaépítők Közösségét azok számára, akik a márkaépítést, a hosszú távú stratégiai gondolkodást komolyan gondolják.
A belépő tagok nem cégüket képviselik, hanem magánszemélyként csatlakoznak, tagságukat nem érinti egy esetleges munkahely-változtatás. Tagok lehetnek marketingesek, kommunikációs szakemberek, cégvezetők, tulajdonosok, innovátorok, véleményvezérek, a sport és a kultúra kiemelkedő képviselői.
Aktualitások
Vadonatúj évadok és digitális erősödés az ATV-nél
Az ATV terveibe Zájer Attila kereskedelmi igazgató avatta be a Big Picture 2025 résztvevőit. Izgalmasnak ígérkezik a 2025-ös év a...
Kosaras Klaudia: „Egy számjegyű növekedéssel számolunk”
Az Atmediánál Kosaras Klaudia kereskedelmi igazgatónak tettünk fel néhány kérdést a televíziós piac kapcsán. Hogyan alakul a...
Antenna Entertainment: Aki kutat, az talál
Sikeres talkshow-k, előnyös együttműködések 2024-ben, jövőre pedig jön a fenntartható tévézés. Áttekintés a VIASAT és az AXN csatorná...
Értékteremtő magyar saját gyártások az amerikai tartalomgyártást meghatározó tévétársaságnál
Az AMC Networks International Central and Northern Europe szakmai sikerei 2024-ben is folytatódtak: az év a tévétársaság égisze alá tartozó S...