Márkaépítők Közössége

A Márkamonitor létrehozza a Márkaépítők Közösségét azok számára, akik a márkaépítést, a hosszú távú stratégiai gondolkodást komolyan gondolják.
A belépő tagok nem cégüket képviselik, hanem magánszemélyként csatlakoznak, tagságukat nem érinti egy esetleges munkahely-változtatás. Tagok lehetnek marketingesek, kommunikációs szakemberek, cégvezetők, tulajdonosok, innovátorok, véleményvezérek, a sport és a kultúra kiemelkedő képviselői.

Aktualitások

Vadonatúj évadok és digitális erősödés az ATV-nél

Az ATV terveibe Zájer Attila kereskedelmi igazgató avatta be a Big Picture 2025 résztvevőit.   Izgalmasnak ígérkezik a 2025-ös év a...

Tovább olvasom

Kosaras Klaudia: „Egy számjegyű növekedéssel számolunk”

Az Atmediánál Kosaras Klaudia kereskedelmi igazgatónak tettünk fel néhány kérdést a televíziós piac kapcsán.    Hogyan alakul a...

Tovább olvasom

Antenna Entertainment: Aki kutat, az talál

Sikeres talkshow-k, előnyös együttműködések 2024-ben, jövőre pedig jön a fenntartható tévézés. Áttekintés a VIASAT és az AXN csatorná...

Tovább olvasom

Értékteremtő magyar saját gyártások az amerikai tartalomgyártást meghatározó tévétársaságnál

Az AMC Networks International Central and Northern Europe szakmai sikerei 2024-ben is folytatódtak: az év a tévétársaság égisze alá tartozó S...

Tovább olvasom