A Márkamonitor létrehozza a Márkaépítők Közösségét azok számára, akik a márkaépítést, a hosszú távú stratégiai gondolkodást komolyan gondolják.
A belépő tagok nem cégüket képviselik, hanem magánszemélyként csatlakoznak, tagságukat nem érinti egy esetleges munkahely-változtatás. Tagok lehetnek marketingesek, kommunikációs szakemberek, cégvezetők, tulajdonosok, innovátorok, véleményvezérek, a sport és a kultúra kiemelkedő képviselői.
Aktualitások
Nyári Gábor: „A valódi Árpa Attila természetesen nem szadista”
A Big Picture 2025 konferencia előtt megjelent lapszámunkban televíziós szakemberekkel beszélgettünk. A kisisnterjúkat most online is elérhet...
Sváby András: „Most sokszor előfordult, hogy könnybe lábadt a szemem”
A Big Picture 2025 konferencia előtt megjelent lapszámunkban televíziós szakemberekkel beszélgettünk. A kisisnterjúkat most online is elérhet...
Máté Pál, SportTV: „Garantáltan közvetítünk a televízióban élőben BL-mérkőzést minden lehetséges meccsidőpontban”
A Big Picture 2025 konferencia előtt megjelent lapszámunkban televíziós szakemberekkel beszélgettünk. A kisisnterjúkat most online is elérhet...
Katona Andor: „Fizikálisan lehet tréningezni, de a mentális készenlét a fontosabb”
A Big Picture 2025 konferencia előtt megjelent lapszámunkban televíziós szakemberekkel beszélgettünk. A kisisnterjúkat most online is elérhet...