Április 11-én megtartottuk az idei Márkaépítés konferenciát. A „vörös fonalat” idén az innováció jelentette. A délelőtt képekben.
A konfereciát Berényi Konrád, a nap házigazdája nyitotta meg.
A szemünk előtt kibontakozó technológia-vezérelt világ legalább annyi problémát generál, mint amennyit megold. Az ember az elmúlt tíz-húszezer évben nem arra lett kondicionálva, hogy minden állandó változásban van körülötte. Dr. Purebl György pszichiáter, egyetemi tanár, a Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézetének igazgatója.
GDPR, DMA, DSA, DGA, DataAct, PSI/OD, AIA, AILD – megannyi lélekromboló rövidítés, még több szabály, amit ismerni kell. Kit védenek ezek a szabályok és kit támogatnak? Mi a céljuk és mit érnek el? S mi van a háttérben? Üzlet vagy magánszféra? Esetleg üzlet és magánszféra? Dr. Báldy Péter, az ELTE Állam- és Jogtudományi Kar Jogi Továbbképző Intézetének igazgatóhelyettese.
A mostani polikrizisekkel teli, állandóan változó és megújuló világunkban az energia kulcskérdéssé vált. Európában az Energiaátmenet az egyik fő fókusz és az elektrifikáció, a technológiák fejlődésével az energia igény egyre nő, ezt folyamatosan biztosítani kell, a fenntarthatósági kihívások miatt meg egyre zöldebb megoldásokra van szükség. Károlyi Zsuzsanna Márka és marketing vezető, E.ON Hungária.
Nem elég a jól működőt maxolni, hanem folyamatosan fejlődni kell. Tervezés, újratervezés. Esettanulmány a Telekom színfalai mögül. Szabó Béla Brandcomms Director, Magyar Telekom.
Azt màr látjuk, mire képes most egy prompt a reklámiparban. Azt csak sejtjük, hogy mire lesz mèg képes… de arról most senki sem beszél, hogy mitôl lesz jó a prompt. Kun Miklós stratégiai igazgató, EssenceMediacom.
Kommunikáció az innovációról, innováció a kommunikációban. Öt kommunikációs és marketingvezető szempontjai.
Ha valaki szeretné tudni, hol találja a konferencia prezentációit, megmutatjuk. Szakács László, Márkamonitor.
A sűrű délelőtti program után jöhetett az ebéd és a desszert.
… meg egy jó korty a Coca-Cola kínálatából.