Már Magyarországon is elérhető az IKEA új szolgáltatása

Hírek

A hatékonyabb vásárlási élmény érdekében a vállalat augusztusban elindította a Szkenneld és Vedd szolgáltatást mind a három budapesti áruházában. Az újításnak köszönhetően a vásárlók mobiltelefonjukon az IKEA alkalmazás segítségével szkennelhetik be a kosarukban lévő árukat, majd a QR-kód beolvasása után az expressz pénztárakban fizethetnek.

 

Az alkalmazás lehetővé teszi a termékek közvetlen beolvasását a vásárlás során, ezt követően pedig az applikációban megjelenő QR-kódot a pénztárgépbe beolvasva tudnak fizetni a vásárlók, ami jelentősen csökkentheti a pénztárnál eltöltött időt.

A Szkenneld és Vedd szolgáltatás amellett, hogy gyorsítja a vásárlás folyamatát, felhasználóbarát platform, a vásárló így néhány egyszerű kattintással le is tudhatja a fizetést. Első lépésként a kiválasztott termékeket kell beszkennelnie a látogatónak, majd a speciálisan kialakított bevásárlótáskába vagy bevásárlókosárba helyeznie ezeket, ezt követően pedig a termékek kipakolása nélkül, az IKEA applikációban kapott QR-kód beolvasásával már fizethet is.

A szkennelési funkció mellett a vásárlók lakberendezési inspirációt, az IKEA Family klubtagok számára elérhető ajánlatokról szóló információt, valamint a digitális klubtagsági kártyát és a korábbi vásárlásokról szóló blokkokat is megtalálhatják a felületen.

Az IKEA mobilalkalmazás, amelyben a termékek szkennelése történik, iOS és Android operációs rendszereken is elérhető.

 

SOCIAL MEDIA