Már a vonaljegy is ott van az okostelefonban

Hírek

Több mint 70 ezer felhasználó mostantól már a BKK vonaljegyét, továbbá a 30 és 90 perces utazásra szóló jegyét is megveheti a K&H+ alkalmazásban – közölte a K&H.

 

A fővárosi tömegközlekedésben új fejezet nyílt, a Budapesti Közlekedési Központ ugyanis bevezette a 30 és 90 perces időalapú jegyeket, amelyek eddig nem voltak a palettán. A K&H is lépett, a BKK időalapú jegyei és a sima vonaljegyek is elérhetőek már a K&H+ alkalmazásban – közölte a társaság. A lépés újabb lendületet adhat az online jegyvásárlóknak, akik eddig is jól szerepeltek.

A bank alkalmazásának jelenleg több mint 70 ezer regisztrált felhasználója van, akik eddig összesen 130 ezer alkalommal vásároltak valamilyen közlekedési mobiljegyet a 90 város egyikében és a települések közötti utazásra. Az appon keresztül történő jegyvásárlás kényelmes, gyors, hiszen nem kell sehol sorban állni a jegyért, valamint teljesen biztonságos. Az online jegy mindig ott lesz a telefonban, így nem kell egy többszöri átszállásos utazásnál a jegyekkel bajlódni, ha jön az ellenőr.

“A BKK-s jegyek bevezetése jól illik a társaság eddigi innovációs fejlesztéseibe, amelyek célja, hogy a K&H+ alkalmazásban minél több, úgynevezett bankoláson túli szolgáltatás váljon elérhetővé, természetesen a bank- és a biztosító által nyújtott megoldások mellett” – mondta Árva András, a K&H lakossági szegmens marketing vezetője.

 

Fotó: Jezael Melgoza/unsplash.com

 

SOCIAL MEDIA