Az áruházlánc bruttó 10 millió forint értékű marketingkommunikációs támogatást nyújt legnépszerűbb hazai magánvállalkozásnak.
A METRO a világ 25 országában minden év október 11-ét annak szenteli, hogy felhívja a figyelmet a magánkézben lévő mintegy 21 millió vállalkozás jelentőségére. Ezen a napon, amely világszerte az „Own Business Day” nevet viseli, a vállalkozások vezetőit és dolgozóit ünnepeljük – azokat az embereket, akik ügyfeleik irányába nagy elhivatottsággal és kitartó lelkesedéssel fordulnak.
„Büszke vagyok arra, hogy a METRO olyan kezdeményezés élére áll, amely a vállalkozások vezetőit és ügyfeleiket közelebb hozza egymáshoz, emellett világszerte népszerűsíti a saját vállalkozásokat.” – mondta Pieter Boone, a METRO Cash & Carry nemzetközi vezérigazgatója. „Minden esemény megtalálható lesz a program nemzetközi weboldalán. Elsődleges célunk, hogy felhívjuk a figyelmet a kampányra, október 11-én pedig maguk a helyi vállalkozások jelennek meg majd saját ajánlataikkal, különleges ételekkel, szolgáltatásaikkal vagy akár szórakoztató programjaikkal” – egészítette ki a vezérigazgató.
„Magyarországon a több mint félmillió kis- és középvállalkozás közel kétmillió embernek ad munkát, ami a munkavállalók hetven százalékát teszi ki. Olyan szektorról beszélünk, amely nélkül itthon sem működne a gazdaság, a mindennapi élet. Ők a gazdasági és egyben szociális építőkövei közösségeinknek. Egyszerűen tiszteletünket szeretnénk kifejezni irántuk. Kiemelt feladatunk a hazai vállalkozások fejlődésének támogatása, közvetett módon a munkahely-teremtés elősegítése, valamint a hazai termékek népszerűsítése” – nyilatkozta Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
METRO Kedvenc Magánvállalkozásom Pályázati felhívás
Magyarországon a METRO 2016. október 11-ével pályázatot hirdet „Kedvenc Magánvállalkozásom” címmel. A versenyben részt vehet minden olyan, élelmiszert is árusító bolt vagy vendéglátóegység, amely nem valamelyik (10 boltnál több tagból álló) bolthálózat tagja. A vállalkozásokat arra ösztönzik, hogy jelentkezzenek, a lakosságot pedig arra, hogy szavazzanak kedvenc helyi vállalkozásukra. A jelöléskor egy rövid ajánlást kell készíteni, hogy miért jelöljük az adott boltot. Az ajánlás lehet szöveges üzenet és videós tartalom egyaránt.
A legtöbb szavazatot kapó kisvállalkozás bruttó 10 millió forint értékű kommunikációs támogatási csomagot kap a METRO-tól, melyet saját vállalkozásának népszerűsítésére használhat fel. A szavazók között pedig egy iPhone 7-es telefont sorsolnak ki.
A második és a harmadik legtöbb szavazatot kapó kisvállalkozás a Figyelő kiadója, a Mediacity Kft. termékei közül választhat 2, illetve egy darab éves előfizetést.
További információ és regisztráció a kampány helyi weblapján.