Ingyenesen tisztultak meg a plüssök a Bubbles által meghirdetett gyermeknapi Mackó Mosás akció keretében, ráadásul minden elhozott plüss után 100 Ft-ot ajánlottak fel az UNICEF Magyarország számára is.
A Bubbles mosodákban 2019. május 26-án 10 és 17 óra között térítésmentesen tisztulhattak és száradhattak a szőrös kedvencek. A wellnessen részt vevő, összesen 3273 darab plüss jelentős része a kampány fantázianevének megfelelően mackó volt (34%), de számos kutyus (15%), Disney figura (17%), lovacska (4%), egér (5%), cica (6%), nyuszi (5%) és egyéb szőrmók (14%) is került a mosó- és szárítógépekbe.
Az akcióban az ország összes Bubbles mosodája részt vett, sőt minden üzletben hostessek segítették a mackók gördülékeny wellnessét.
A 39 mosodában közel 1000 látogató fordult meg a kijelölt időszakban. A résztvevői visszajelzések alapján sikeres és hasznos kezdeményezést hívott életre a Bubbles, amelyről gyermekek és felnőttek egyaránt elégedetten nyilatkoztak, sőt sokak az esetleges újabb alkalom lehetőségéről is érdeklődtek.
A látogatók különösen annak örültek, hogy az otthoni mosógép kapacitását meghaladó, nagyméretű plüssök is megtisztulhattak az akció által. A gyerekek külön élvezték, hogy részt vehettek a plüssök tisztításában, saját kezűleg segíthették a ki és bepakolást. A mackó wellnessen eszmei értékkel bíró, generációkon át öröklődő, de kormos, füstös, lakástűzből mentett kedvencek is megtisztultak, örömet okozva ezzel kis tulajdonosaiknak gyermeknap alkalmából.
A 2019. május 13 és 26 között tartó kampány 4,5 millió megjelenést és 13094 weboldal-megtekintést, 18100 videómegtekintést, 1200 esemény érdeklődőt hozott a Bubbles számára.
Az első ízben életre hívott akcióról írt többek között a 444.hu, az index.hu, a 24.hu, a nlcafe.hu, a funzin.hu, a wellandfit.hu, a wemagazin.hu, a pestidivat.hu, a presica.blog.hu, a voilamodablog.hu, a budapest.imami.hu, az unicef.hu,a 168ora.hu,a csaladinet.hu és a dame.hu.
Az akció további terjedését a banneres hirdetések segítették, melyek a következő oldalakon kaptak helyet: bestofcafe.hu, citromail.hu, csaladinet.hu, femina.hu, hirtv.hu, index.hu, nlcafe.hu, mindigfriss.hu, nosalty.hu, penzcentrum.hu, portfolio.hu, pestisracok.hu.
A kampányhoz csatlakozott posztjaival és insta sztorijaival Kajdi Csaba, Köllő Babett, Takács Nóri, Kandász Andrea, Wolf Eszter, az Active Mum Life Instaoldal bloggere, Pásztor Edina, Szili Dorka és Fashion by Elizabeth is.
A kampány további támogatást kapott: Google Search, Youtube, Facebook felületeken, valamint programmatic alapon is vásároltak megjelenést. A népszerűsítést egy Facebook esemény játék is segítette, mellyel 2 méteres plüssmacit nyerhetett egy szerencsés kvízjátékos.
További vásárolt hirdetések jelentek meg a Petőfi Rádió, Rádió 1, Centrál Médiacsoport, Netadclick network felületein.
- Kampánytervezés: Bubbles – Domoki Patrícia
- Honlap: Netán – Németh Ádám
- Kreatív: Addingtone – Merényi Szabolcs
- PPC: Chiro Marketing –Szőnyi Benjamin
- Médiaügynökség: Open, Click & Convert – Illyés Márton
- Képek: Vojcehovskij Richard