Luxusmárkával újítja meg szépségápolási csomagjainak koncepcióját a Turkish Airlines

Hírek Kiemelt

A globális márka a Lanvin luxus divatházzal együttműködésben új szépségápolási és kényelmi kollekciót mutatott be Business Class utasainak.

 

Az öt darabból álló kollekciót a fenntarthatóság jegyében tervezték, ötvözve a modern luxust az eleganciával. A csomagot a Lanvin ikonikus darabjai ihlették, és úgy tervezték meg, hogy sokoldalúan felhasználható és újrahasznosítható legyen. A kollekció limitált kiadású Lanvin kozmetikumokat és további aprólékosan válogatott termékeket is tartalmaz, így nyújtva egyedülálló élményt a Turkish Airlines vendégeinek  az utazás során. A szettek kéz- és testápolót, valamint kakaómagolajjal, sheaolajjal, olívahéjolajjal és kókuszolajjal dúsított ajakbalzsamot tartalmaznak, hogy megfelelő hidratálást biztosítsanak a repülés során.

A Business Class szépségápolási  kollekció barna, fekete, drapp és krémszínű táskában is elérhető. Ezenkívül azokon a Business Class járatokon,  amelyek időtartama öt és nyolc óra közötti, pénztárcaméretű fekete és barna táskát is kapnak az utasok.

A csomagokban található összes terméket a fenntarthatóság jegyében tervezték. A szemmaszk és a zokni újrahasznosított anyagokból készül, így csökkentve a felhasznált természetes erőforrások mennyiségét, miközben a kényelem és stílus is érvényesül. A füldugókat papírba csomagolják, hogy minimalizálják az egyszer használatos műanyagokat, a fogkefe pedig bambuszból készült.

 

SOCIAL MEDIA