London ikonikus Természettudományi Múzeumát először alakították át egy hétre gördeszkaparkká

Hírek Kiemelt

A Canon, a Red Bull és a Red Bull gördeszkacsapata egy hétre birtokba vette a londoni Természettudományi Múzeumot, hogy a múzeum 80 millió műtárgya között gördeszkázzon, és a Canon legmodernebb képalkotó technológiáinak széles skáláját használva rögzítse a gördeszkás akciókat.

 

A legendás gördeszkapark tervező, Joe Ciaglia segítségével a Red Bull számos gördeszkása, köztük a hatszoros X-Games aranyérmes Leticia Bufoni, a feltörekvő sztár Lore Bruggeman és az argentin Aldana Bertran gördeszkaparkká változtatta az ikonikus teret, és egy egyszeri, kizárólag a Canon kameráival felvett videósorozatot készítettek.

A múzeum kiemelkedő kiállításai, köztük az Ásványok Csarnoka és a Hintze-csarnok, Hope bálnával kiegészülve egyik napról a másikra gördeszkabarát területté alakultak át: az épületben rámpákat és korlátokat állítottak fel, hogy kihasználják a tér természetes építészeti adottságait. A gördeszkások triójához csatlakozott Margie Didal gördeszkás legenda, és együtt felderítették az egész múzeumot, hogy olyan helyeken gördeszkázzanak, amelyeken senki nem fog többé.

Kiefer Passey, a film operatőre így nyilatkozott: „A felszerelés egyik funkciója, amit nagyon élveztem, a Servo Grip volt. Egy olyan cinema objektívvel dolgozni, amely nagyon gyorsan tud zoomolni, egyszerűen csodálatos. Gyors, az autofókusz jó, és tényleg visszarepített a gördeszka-forgatás kezdeti időszakába.”

A kifinomult operatőri munka és az „utcai stílusú” felvételek tökéletes keveréke érdekében a gördeszkás legenda Margie Didal – aki sajnos megsérült, így nem tudott részt venni a forgatáson – vállalta az élő, közeli akciófelvételeket készítését egy Canon XF605 videokamerával. Az egyik operatőr így nyilatkozott: „Nagyon jó felvételeket készített, azt hiszem, ezek után már nem lesz munkánk!”

Caitlin Black, a Cut Media igazgatója elmondta: „Egy álom vált valóra azáltal, hogy egy ilyen hihetetlen helyszínen forgathatunk, és hogy a Canonnal együttműködve örökíthetjük meg mindezt.”

Kiefer Passey, a film operatőre szerint: „A Canon ökoszisztémájával együtt dolgozni nagyon jó volt. A képminőség páratlan, a színek tökéletesek – egyszerűen csak elvégzi a munkát, amikor arra csak nagyon rövid idő áll rendelkezésre. Ez egy igazán szórakoztató forgatás volt, mert a kreativitásra tudtunk koncentrálni egy ilyen változatos és lenyűgöző felszereléssel, hogy megvalósítsuk elképzeléseinket.”

Tyson Benton, a The Flash Pack kreatívigazgatója elmondta: „Canon-t használunk mindenhez. Megbízhatóságra és minőségre van szükségünk. Ezeket a tulajdonságokat várjuk el egy videókamerától. Az ilyen forgatásokon rengeteg dolog elromolhat – szerencsére a kamerák az egyetlenek, amelyek nem romlanak el.”

 

SOCIAL MEDIA