Elhagyta az Advertising szót, lecserélte logóját, és mostantól Adamsky Budapest néven fut a szolgáltatási és vizuális ráncfelvarráson átesett ügynökség, amely január 29-én a BRKLYN-ban tartotta évindító ügyfélpartiját.
A névváltoztatást elsősorban a szolgáltatásportfólió jelentős bővülése indokolta, saját bevallásuk szerint is megtévesztő volt a kizárólag reklámügynökségi tevékenységre utalni, holott már olyan nem szokványos területen is rendelkeznek referenciával, mint például a tévéfilm-fejlesztés és -gyártás.
„Úgy gondolom, jó irány, hogy az elmúlt évek tapasztalatait most már hitelesebben leköveti a cégnevünk is. Eddig jobbára BTL-területtel azonosítottak bennünket, azonban úgy érzem, 2014-ben „felnőttünk”. Számos inhouse reklám- és tévéfilmgyártás, valamint országos ATL-kampány lebonyolítása mellett promóciók és rendezvények kerültek a fókuszba, továbbá digitális üzletág és stratégiai tanácsadás fejlődött ki az ügynökségben. Azt hiszem, egyik erősségünk az integrált gondolkodás és tervezés” – mondta el a névváltoztatás háttéréről Vaszary Ádám, az Adamsky Budapest ügyvezetője. – Miért Budapest? Nos, büszkék vagyunk arra, hogy kis „garázscégből” mára jelentős ügyfélportfólióval rendelkező, de a vezetőket illetően még mindig az eredeti, hazai szakemberekkel vagyunk jelen, 100%-ban magyar cégként” – tette hozzá.
Közel 80 fős vendégsereg, a BRKLYN legjobb hamburgerei és egy gifie-automata volt hivatalos a bulira. Az a vendég, aki valamiért épp nem evett, ivott vagy gifeket gyártott, az ügynökség elmúlt hat éves megbízásaiból összeállított showreelt nézve ismerhette meg a legjobb mozgóképes Adamsky-munkákat.
A partin részt vettek – többek között – a Pepsi és a Lay’s brand teamjének tagjai, az E.ONvállalati kommunikációs osztálya, a német energiacég lakossági termékmenedzserei, valamint a UPC és a Borsodi marketingért felelős kollégái is.