A Márkamonitor rádióműsorban ma este Kun Miklós, a Mediacom stratégiai igazgatója lesz a vendégem.
Miklós nemrég egy tanulmányában a talajvesztett márkázásról írt. De mikor, miért, miként veszített talajt a márkázás? Hol érhető tetten a feszültség az új normák térképén? Mely területeken mérhető a legnagyobb különbség a reklámok világa és a valóság között? Miből ábrándultak ki a fogyasztók?
Megváltoztunk-e a világjárvány hatására? Miként vette át a korábbi magabiztosság helyét a sebezhetőség érzése? Mit tehetünk, hogy jobban érezzük magunkat a világban, és hogyan tudjuk alakítani a jövőt? Kiben bízunk, kinek hisszük el, hogy a változás élére állhat?
Csak néhány kérdés a ma esti műsorból, de sok más dologról is beszélni fogunk.
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adásokat itt találod meg podcast formájában.