Kreatív befőzés

Hírek

A Neo Interactive programmatic, dinamikus kreatív és tartalommarketing eszközöket mixelt a Dr. Oetker Befőzés kampányában.

A kampány célja a forgalomterelés volt a Dr. Oetker Befőzés oldalára. Ehhez programozott hirdetésvásárlást, dinamikusan változó hirdetésvariánsokat, reklámszöveg helyett tartalmat, azaz recepteket alkalmaztak.

A nagyobb elérésért és pontosabb optimalizálásért open RTB- t használtak. A kampány során a neo DataXu programozott hirdetési szolgáltatását, a Dynamic Advert Optimizer rendszerét alkalmazta. A több száz dinamikus bannert a megszokott display zónákban, sztenderd IAB formátumokban fix (logó, rövid kampányüzenet, CTA gomb) és dinamikus elemekből (a landing oldalból behúzott receptek – recepthez tartozó kép, recept címe, recept rövidített leírása) állították össze. Prospecting taktika esetén a receptek random jelentek meg, míg retargetálásnál a fogyasztó által már láto(gato)tt recept helyett egy másik receptet mutattak.

Az eredmény a szokványos display kampányokhoz képest jóval magasabb, 0,2 %-os átkattintási ráta.

SOCIAL MEDIA