Krankovics Béla május végével búcsúzik a kiadótól és átigazol a ComLab ügynökséghez, digitális és technológiai igazgatói pozícióba.
Krankovics Béla 2017 óta dolgozott a Central Médiacsoportnál, ahová a Nosalty termékmenedzsereként érkezett. 2018-tól a Házipatika, Gardenista és Wellandfit vezetői feladatai is hozzá kerültek, és az így a több termékből álló életmódportfólió-igazgatója lett. Nevéhez fűződik a Nosalty és a Házipatika megújítása, valamint több kisebb újító és emlékezetes projekt úgy, mint például a Nosalty élő videós produkciója, az Élményfőzés. Tavaly októberben a szervezeten belüli digitális kompetenciák erősítésére koncentrált a digitális portfólió versenyképességét elősegítve. Béla szakmai vezetése alatt valósult meg az idei év elején zárult Central Digitális Akadémia, ahol 12 fiatal 4 hónapon keresztül kapott lehetőséget egy képzéssel egybekötött gyakornoki programon részt venni és belekóstolni a digitális tartalomgyártás világába. Ezenfelül Bélának komoly érdemei voltak a Central Content üzletág elindításában is – olvasható a kiadó közleményében.
Krankovics Bélát a médiavállalat egyelőre nem pótolja.