Elindult a Bio-Oil bőrápoló olaj magyarországi bevezető kampánya. A forgalmazó Ceumed Kft. a BellaCom-ra bízta a kampánnyal kapcsolatos médiafeladatokat, a kreatív ügynökségi munkát az Effektív-Art Reklámügynökség látja el.
A Bio-Oil a dél-afrikai Union Swiss által 2002 óta gyártott, kifejezetten heg- és striakezelésre szánt bőrápoló olaj. A cég kizárólag a kutatás-fejlesztésre és a gyártásra összpontosít, termékeit minden piacon helyi disztribútorok forgalmazzák.
A hazai bevezető kampány gerincét a televízió képezi, melyet 1/1 sajtóhirdetések egészítenek ki, az elsődleges célcsoport többszöri elérése és emlékeztetése céljából. Az országos TV kampány széles csatornamixszel fut az Atmedia és az R-Time portfoliójában, többféle 15 másodperces szpottal. Hlivják Richárd a BellaCom-tól elmondta: „A 2016-os év jelentős változásokat hozott a televíziós reklámértékesítésben. Korábban költséghatékonysági okokból csak a legnagyobb hirdetők számára volt opció, hogy egyszerre jelen legyenek mindkét országos kereskedelmi csatornán, azonban a kétpólusúvá vált piac és a TV2 önálló szpot értékesítésének megszűnése ezt ma már lehetővé teszi, ami kedvező változás.”
A kreatív munkáról Bősze Balázs, az Effektív-Art account directora elmondta:
„Mivel a bevezető kampány kifejezetten a brit testimonial spotok adaptációja köré épül, izgalmas kihívás volt olyan verziókat készítenünk, amik a magyar nők számára is hitelesek és meggyőzőek tudnak maradni. A brand általános kommunikációja itthon talán szokatlanul konkrétnak, közvetlennek tűnhet, külföldön azonban pontosan ezek a jellemzők teszik igazán emberközpontúvá a terméket. Úgy gondolom, hogy az így elkészült reklámfilmek a magyar célcsoport számára is ezt a benyomást keltik majd.”
„Izgalmas dolog egy ilyen szokatlanul visszafogott hangvételű és letisztult kampányon dolgozni. Sokan talán félnének egy ilyen koncepció elindításától, nekünk azonban megkönnyíti a helyzetünket az a tény, hogy ez a megközelítés -ahogy maga a Bio-Oil brand is – már a világ számos országában bizonyított. Őszintén bízom benne, hogy itthon is pozitív fogadtatásra talál valamint, hogy maga a termék is sokak problémájára nyújt majd hatékony megoldást!”
Téglás András, a Ceumed termékmenedzsere elmondta:
„Izgalmas dolog egy ilyen szokatlanul visszafogott hangvételű és letisztult kampányon dolgozni. Sokan talán félnének egy ilyen koncepció elindításától, nekünk azonban megkönnyíti a helyzetünket az a tény, hogy ez a megközelítés -ahogy maga a Bio-Oil brand is – már a világ számos országában bizonyított. Őszintén bízom benne, hogy itthon is pozitív fogadtatásra talál valamint, hogy maga a termék is sokak problémájára nyújt majd hatékony megoldást!”