Közelebb hozná a médiát és az e-kereskedelmet a Mondelez

Hírek

Az FMCG óriás azt szeretné, hogy a digitális felületei közvetlenebbül konvertáljanak.

Növelné online értékesítését a Mondelez International. Ennek érdekében az e-kereskedelmi lehetőségeket szervesebben integrálná a különböző digitális felületeibe, legyen szó vásárolt, szerzett vagy saját médiáról, derül ki a WARC beszámolójából.

Cindy Chen, a Mondelez globális e-kereskedelmi vezetője elmondta: a média minden pici szögletétől tranzakciókat várnak. Ennek érdekében például együttműködnek a ChannelSight elnevezésű e-kereskedelmi céggel, hogy az azonnali vásárlást lehetővé tevő gombok kerüljenek a felületeikre.

A programban jelenleg 130 kereskedő partner vesz részt, többek között az Amazon. Ha valaki megnyomja a gombot, akkor a logisztikailag szóba jöhető partner e-kereskedelmi oldalára irányítják. A Mondelez azt várja, hogy ilyen módon ki tudják aknázni az impulzusvásárlásban rejlő lehetőségeket (amelyekre a fizikai boltokban is erősen építenek a márkák).

A „buy now” (vásárlás most) gomb nemcsak a Mondelezt és nemcsak a márkákat érdekli, hanem a lehetséges platformpartnereket is, így mások mellett az Instagram és a Facebook is azon töri a fejét, hogyan járulhatna maga is hozzá a brandek e-kereskedelmi törekvéseihez. Olyan vélemény is elhangzott, hogy a jövőben kevésbé fogja érdekelni a fogyasztókat, hogy ki szállítja a vágyott termékeket, ebben a folyamatban az a bizonyos gombocska nagy előrelépést jelenthet.

SOCIAL MEDIA