Következő generációs eszközt mutatott be a L’Oréal

Hírek Kiemelt

Nicolas Hieronimus, a L’Oréal Groupe vezérigazgatója nyitóbeszédében mutatta be a CES 2024 innovációs díjat nyert Airlight Pro-t.

 

A L’Oréal 115 éve használja a tudományt innovációra, hogy olyan felejthetetlen szépségélményt nyújtson a fogyasztóknak, amely segít elérni egyéni szépségápolási vágyaikat. A Zuvival együttműködve az AirLight Pro-val bebizonyítjuk, hogy a technológia növelheti a szépségápolási teljesítményt, miközben gondoskodik hajunk igényeiről is, és csökkentheti a környezetre gyakorolt hatását. Ez a szépségápolás jövője, melynek megteremtését célként tűztük ki magunk elé.”

A L’Oréal, a hajszálak sejtjeitől egészen a külső szerkezetéig minden hajtípus ápolásának tudományos és iparági szakértője a Zuvi hardveres startup céggel partnerségben egy új generációs hajszárító eszközt fejlesztett ki a szépségipari szakemberek és a fogyasztók számára világszerte.

„A Zuvi küldetése, hogy jobbá tegye a világot, mindezt a technológiák újszerű értelmezésével és a jövő innovációjával szeretnénk elérni” – mondta el Mingyu Wang, a Zuvi alapítója és vezérigazgatója. „Az optika, az aerodinamika és a fogyasztói elektronika tervezésében szerzett szakértelmünket kihasználva egy kivételes terméket hoztunk létre. Mérhetetlenül büszkék vagyunk az eddigi munkánkra, és most, hogy olyan partnert tudhatunk magunk mellett, mint a L’Oréal, aki több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a hajápolás és a szépségápolás területén, termékeinket egy következő szintre emelhetjük. Együtt úttörő szépségápolási technológiát hoztunk létre és hozunk majd létre jövőben is.

A Zuvi szabadalmaztatott LightCare technológiáját alkalmazva egy olyan első generációs hajszárítót hozott létre, amely infravörös fényt és nagy sebességű levegőt használ a hajfelületen lévő víz hatékony szárítására, és ezzel a hajszálakban hagyja a belső nedvességet.

A L’Oréal kutatási és innovációs részlegének több mint 100 mérnökből, tervezőből, fodrászból és tudósból álló csapata a Zuvival együttműködve dolgozott az AirLight Pro formatervezésén azért, hogy olyan úttörő professzionális hajszárító készüléket fejlesszen, mely áttöri a teljesítmény korlátait. Az AirLight Pro akár 33%-kal hidratáltabb és akár 59%-kal vizuálisan simább hajat, gyorsabb szárítási időt, és a vezető professzionális stylistok visszajelzései alapján magasabb felhasználói élményt biztosít. Emellett akár 31%-kal kevesebb energiát fogyaszthat.

A hagyományos, csak fűtőszálakkal működő fűtő hajszárítókkal ellentétben az AirLight Pro-t egy speciális, 17 lapátos, nagy sebességű motorral és szabadalmaztatott infravörös technológiával szerelték fel, amelyet volfrám-halogén izzók táplálnak, így érhető el a gyors hajszárítás túlzott hőhatás nélkül. A hajfelületen lévő víz hatékony szárításával a hajszálak belső nedvességtartalma megmarad, ez sima, fényes hajat eredményez.

„Több, mint egy évtizede a L’Oréal Kutatás és Innováció csapata egy új, technológia által meghatározott szépségtudományt hozott létre: az Augmented Beauty-t. Ez korszerű fogyasztói igényekre ad választ, páratlan eredményekkel” – mondta Barbara Lavernos, a L’Oréal kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese. „A több mint 150 benyújtott szabadalommal rendelkező AirLight Pro tökéletesen megtestesíti ezt az áttörést a szépségápolásban, mivel most hoz először megoldást a hajszárításra úgy, hogy közben a hajra és a bolygóra is vigyáz.”

A L’Oréal a vállalati kockázati alapján, a BOLD Business Opportunities for L’Oréal Development-en keresztül kisebbségi befektetést eszközölt a Zuviban.

Az AirLight Pro-t az Egyesült Államokban a szalonok professzionális márkája, a L’Oréal Professionnel 2024-ben vezeti be a szépségipari szakemberek és a fogyasztók számára egyaránt.

 

SOCIAL MEDIA