insight2018

Insight 2018

Ez a termék jelenleg nincs készleten és nem megvásárolható.

Cikkszám: N/A Kategória:

2018-11-27

Barabás Villa, 1122 Budapest, Városmajor utca 44.

Ha sokan ismerünk és gyakran használunk egy szót, még nem biztos, hogy mindannyiunknak ugyanazt  jelenti. A májusi Márkaépítés konferencián a stratégia fogalmát szedtük szét és raktuk össze újra, most az insight kerül terítékre. Hogyan juttathatjuk el márkaüzeneteinket a fogyasztók memóriájába úgy, hogy azok ott is maradjanak?  Célunk a számokon, táblázatokon, ökonometrián túli világ feltérképezése, amelyben a legkiválóbb előadók lesznek segítségünkre.

Programok

További információk

DÁTUM

2018.11.27.

09:00 - 09:20

Előadás

Köszöntő

Néhány bevezető gondolat a napi program elé.

09:20 - 09:40

Előadás

Mi terjed és hogyan?

Insight és narratíva, mém és WOM, Employer és Employee Branding - megannyi ígéret, hogy célba talál az üzenet. Miközben az igazság "odaát van": vagyis nemcsak azt érdemes megértenünk, hogy miről beszélgetnek ügyfeleink, vagy akár miről gondolkodnak, hanem azt is, hogy mi minden szervezi a gondolkodásukat - az egyénét és a közösségét.

09:40 - 10:00

Előadás

Ahol az ökonometria véget ér, ott kezdődik az insight, avagy a felismerések 5000 árnyalata

Ha megfejtünk egy problémát, gyakran egy másikra bukkanunk. Miért nem állhatunk meg a számok adta eredményeknél?

10:00 - 10:20

Előadás

Varázslat vagy tudomány?

A felhasználói attitűdök megfelelő felmérésével már-már földöntúli tudásra tehetünk szert a felhasználók szándékait és várható viselkedését illetően. Vagy legalábbis feltérképezhetjük a felhasználói utakat és ráigazíthatjuk a kommunikációs stratégiát. Vagy legalábbis megtudunk ezt-azt emberekről úgy általában. Arra keressük a választ, hogy hol az igazság, mire és hogyan használható egy 4000 fős reprezentatív kutatás.

10:20 - 10:40

Előadás

Az insight forrása – kutatás, intuíció, tapasztalat …?

Honnan származik és milyen a 'jó' insight? Kutatjuk vagy inkább generáljuk az insigth-ot? Mennyit ér egy kiváló insight, és mi a kockázata egy téves vagy rosszul koncepcionalizált insightnak? Az előadás ezekre a kérdésekre keresi a választ, szemezgetve az elmúlt 25 év tapasztalatából.

10:40 - 11:00

Előadás

What do you do that woodoo that you do? Az insight jelentése a turisztikai márkázásban

Az igazi kihívást a turizmusban nem egy desztináció nyerő marketingstratégiájának a kidolgozása jelenti, hanem a kívánatos vendégkör megszólítása. Megvizsgáljuk, melyek a legpraktikusabb gyakorlati lépések, mi játszódhat le a potenciális turista fejében, amikor döntést hoz. Körvonalazzuk azt a márkaszemélyiséget, akit mi kreálunk - mindezt néhány izgalmas jó-gyakorlattal fűszerezve.

11:00 - 11:20

Előadás

Pszichológia a tartalommarketingben

A tartalommarketing nem az üzenet feladójáról, hanem a címzettről, vagyis a vevőről szól. Nem a kínált áru, vagy szolgáltatás előnyeit mantrázza, hanem a vevő érzelmeire hatva próbálja befolyásolna a vásárlói döntéseket. A tartalommarketingnek tehát integrálnia kell mindent, amit az elmúlt években a pszichológia a döntések mechanizmusáról felfedezett.

11:20 - 11:40

Előadás

Fejben dől el, de nem csak ott

Kényelem mindenekelőtt, avagy a változó fogyasztói szokások átírják a vásárlási attitűdöket online és offline egyaránt. Mire figyel egyáltalán a mai fogyasztó? Mi ragad meg a fejében? A Nielsen fogyasztói kutatása bepillantást nyújt a meglévő és potenciális vevőink igényeire és preferenciára, egyben megmutatja az online és offline vásárlási döntéshozatalhoz vezető izgalmas, kacskaringós utat.

11:40 - 12:00

Előadás

Mitől (nem) függ a relatív és a szubjektív boldogság?

Vajon az, ahogy saját és mások boldogságát látjuk, hogyan szegmentálja a magyar társadalmat? Ezek a szegmensek pedig összefüggésben állnak-e a hobbikkal, előre jutással, egészségtudatossággal, médiafogyasztással, kedvenc tartalomtípusokkal, social média használattal, illetve influencerek követésével?

12:00 - 13:30

Ebédszünet

Ebédszünet

13:30 - 13:47

Előadás

Mit adtak nekünk a rómaiak?

Mit adtak nekünk (a rómaiak ...) az adatok, a mesterséges intelligencia és az automatizált rendszerek a marketing területén?

13:47 - 14:04

Előadás

Insight alapú tréningmegoldás gyári munkásoknak

A munkáltatói márkaépítés hitelesen csak méréssel alapozható meg. Egy gyártócég ügyfelünk számára végzett mérés-sorozat részeként kiderült, hogy a felső- és csoportvezetők és a fizikai dolgozó között, elsősorban kommunikációs gyökerű feszültség nehezíti a munkavégzést: a vezetők egy része nem viszonyul kellően empatikusan a fizikai dolgozók felé, a fizikai dolgozók pedig nem tudják elég határozottan kifejezni álláspontjukat. Ezt a szakadékot kétoldali beavatkozással csökkentettük: a vezetőknek vezetői kommunikációs tréninget, míg a fizikai dolgozóknak asszertivitás tréninget tartottunk. A 25 alkalommal megtartott képzéssel párhuzamosan a cég saját trénereit is felkészítettük a program továbbvitelére. Az előadás során a HR Komm Awardon EQ különdíjjal jutalmazott programot mutatjuk be.

14:04 - 14:21

Előadás

Fogyasztói napok hatása az értékesítésre

Glamour és a többiek.

14:21 - 14:38

Előadás

Mivel kéred a kávéd, empátiával?

A fogyasztói döntés, mint az adományozás új formája a Magyar Vöröskereszt kereskedelmi tevékenységeiben

14:38 - 14:55

Előadás

A XX. századi művészet történetének 22 vastörvénye

A marketing és a reklám világát gyakran éri az a vád, hogy valójában semmi eredetit nem talált ki, amit alkotott, azt a képzőművészettől lopta. Minden újításának, fogásának van művészettörténeti előképe. Ez az előadás azt igyekszik bizonyítani, hogy ezek a vádak maradéktalanul igazak.

14:55 - 15:12

Előadás

Munkaerőhiány + kedvező makrogazdasági környezet = több innováció?

A heterogén KKV-szektort nehéz egy jellemző alapján értékelni, például árbevételük alapján nem lehet innovációs mutatóikat megbecsülni. A sokszor pesszimistának bélyegzett KKV-król elterjedt nézet, hogy nem hiszik magukról, hogy képesek változni. Az UniCredit üzleti potenciál fókuszú kutatása tisztább jövőképet rajzol a kis- és középvállalatokról: betekintést enged abba, hogy mik a terveik, milyen a jövőképük, a nehéz piaci környezetben - válság után néhány évvel és az elvándorlás/munkaerőhiány közepette - hogyan látják helyzetüket, innovációs lehetőségeiket, eszközállomány bővülésüket, digitalizációs fejlesztéseiket.

15:12 - 15:29

Előadás

Sportkommunikáció az insight és az ökonometria árnyékában

Előadó:Kosaras Renáta

A sportoló, mint márka a hozzákapcsolt szponzorációs brandekkel tudatos marketingkommunikációt igényel. A sporttehetségen túl a jó imázs sokat ér. A kereskedelmi termékek kapcsán alkalmazott márkaépítési kommunikációs koncepciók a sportolókra is átültethetőek. Milyen a jó insight, a letisztított story, ha beépítjük a sportmarketing és kommunikációs stratégiánkba a statisztika eszköztárával, társadalmi interakciókat is modellezve?

15:29 - 15:46

Előadás

„A munka nem várhat”

Két évvel ezelőtt a sajtó már arról cikkezett, hogy 2017-re az egészségpénztárak tagállományának akár fele eltűnhet, és ezzel az intézmények jövője lett a tét. A pesszimizmus indokolt volt, az addig legfontosabb bevételi forrás elapadni látszott, és a piaci szereplők között nem volt jól látható különbség. Hogy sikerült egy ilyen kedvezőtlen piacon majdnem megduplázni az egyéni belépők számát, és több mint harmadával növelni az egyéni befizetések összegét? Nos, ehhez arra volt szükség, hogy megfejtsük, mi is mozgatja az egészségügyi megtakarításokat valójában.

15:46 - 16:03

Előadás

OMD programmatic case study

Rövidtávú / konverzió-fókuszú kampányok futtatása esetén a kezdeti célcsoport meghatározása nagyon hasonlít egy lóverseny fogadásra. Ha nem vagyunk szerencsések és biztosak a dolgunkban, akkor üres kézzel, konverziók nélkül távozhatunk. A prezentáció során megvizsgáljuk, miként változtatják meg a programmatic rendszerek által gyűjtött felhasználói adatok a játékszabályokat, hogy jó eséllyel "a befutóra fogadjunk".

16:03 - 16:20

Előadás

Insightok az influencer marketing világában – Piackutató influencerek?

Egyesek szerint az influencerek a legjobb piackutatók, mégis kevesen tekintenek így rájuk. Miben rejlik ennek az iparágnak a valódi értéke? Milyen adatokat kaphatunk egy véleményvezértől és hogyan értelmezzük ezeket helyesen? A tudatos influencer választásban elengedhetetlen a megfelelő adatok összegyűjtése és vizsgálata, de vajon hogyan tehetjük meg ezt gyorsan és egyszerűen?

Ez a termék jelenleg nincs készleten és nem megvásárolható.

Cikkszám: N/A Kategória: