Branding/rebranding az FMCG szektorban 2025

39 900 Ft + ÁFA

Branding/rebranding az FMCG szektorban 2025

2025-05-22

Publicis Palota, Irányi utca 17.

A Márkamonitor idén is megrendezi a „Branding/rebranding az FMCG szektorban” konferenciát – 2023 és 2024 után immár harmadszor! Ismét élenjáró FMCG vállalatok, ügynökségek, kutatók példáin keresztül nézzük meg, mire koncentrálnak ma a márkaépítők, hogy működik a branding a gyakorlatban. Ha érdekel, hogyan gondolkoznak a legjobbak, gyere el, és vigyél haza néhány inspiráló ötletet! Ezen a napon megmutatjuk a tavalyi konferencia óta eltelt időszak legjobb branding példáit. Best practice 2025!

 

Részvételi díj

Egg Fee április 30-ig 19.900 Ft + áfa 

Early Bird Fee május 12-ig 29.900 Ft + áfa  

Normál részvételi díj május 13-tól: 39.900 Ft + áfa  

A következő szervezetek tagjainak, illetve programok résztvevőinek 10,000 Ft + áfa kedvezmény: DIMSZ, IAB, MAKSZ, MEME, MKRSZ, MLE,  MMSZ, MRSZ, MTE, PMSZ, valamint a Superbrands/Magyarbrands és a Webbyskill programok résztvevői.

JELENTKEZÉS: jelölje meg, hány fő részére kér jegyet, majd nyomja meg a „Kosárba teszem” gombot. (A kedvezményt a következő oldalon tudja beállítani.)

A részvételi díj tartalmazza az ebédet, valamint a kávé, tea, ásványvíz, üdítők, aprósütemények korlátlan fogyasztását, amelynek értéke 10.900 Ft + áfa. 

Visszatérítés: május 1-ig történő lemondás esetén 100%, május 9-ig 50%. Ezt követően a kifizetett összeg visszafizetését nem tudjuk biztosítani, de a megváltott belépőjegy más személyre átruházható. 

Programok

09:00 - 09:15

Előadás

Megnyitó

Néhány szó a napi program elé

09:15 - 09:40

Előadás

FMCG a promóciók ernyője alatt: Trendek és lehetőségek a dinamikusan változó környezetben

Az FMCG piac tavaly lassan fellendülésnek indult. Vajon folytatódik idén is ez a trend? Milyen lehetőségeik vannak a márkáknak ebben a dinamikusan változó környezetben? Az árazás meghatározó szerepéről már sokat hallhattunk, most a promóciókat vesszük górcső alá, mint a tíz legfontosabb boltválasztási szempont egyikét. Melyek a legkedveltebb promóció típusok, hogyan hatnak az akciók a márkákra és vannak-e kategória specifikus különbségek? Mindezekre keressük a választ előadásunkban.

09:40 - 10:00

Előadás

A világ legértékesebb márkái

Az előadás bemutatja a világ 50 legértékesebb márkáját, a listán szereplő FMCG márkák pozíciójának változásait, és részletesen elemzi, hogy mit kell a márkáknak tennie azért, hogy a potenciális vásárlóik értékesnek gondolják őket.

10:00 - 10:20

Előadás

The Future 100: Márkarezonancia az új valóságok korában

Mi történik, amikor az autentikus kapcsolatok iránti vágy találkozik az AI-vezérelt kreativitás felemelkedésével? Hogyan navigálnak a márkák egy olyan világban, ahol a fogyasztók egyszerre keresik a digitális egyszerűséget és a valóságot túlszárnyaló élményeket? A VML The Future 100 jelentése iránytű ebben a kettősségben. A „Humble Branding”-től az AI kreatív partnerként való megjelenéséig („Curator Economy”), a digitális túlterheltség ellensúlyozására vágyott tapintható élményekig („Analog Movement”) és az értelmet kereső magány új formájáig („Destination Solitude”) a riport azokat a mozgatórugókat térképezi fel 100 jelenségen keresztül, amelyek már most formálják a márkák jövőjét.

10:20 - 10:40

Előadás

Brand loyalty

Júniusban lesz 12 éves a ‘The Long and Short of It’ amelyben Les Binet és Peter Field valós kampányokon mutatta meg, hogy a marketingben a rövid távú értékesítés-ösztönzés és a hosszú távú márkaépítés egyensúlya hozza a legnagyobb üzleti növekedést. Azóta gyakran érezhető – különösen az ügynökségi oldalon –, hogy a digitalizáció még nehezebbé tette a hosszú távú márkaépítés fontossága melletti érvelést. Az azóta eltelt időben sokszor éreztük ügynökségi oldalon, hogy a digitalizáció még nehezebbé tette a hosszú távú márkaépítés fontossága melletti érvelést. A témát azonban nemrégiben a WARC újra elővette, friss amerikai adatokra építve, és megerősítette, hogy az eredeti megállapítás továbbra is érvényes. Fontos lenne, hogy ezt a kutatási a hazai piacra is kiterjesszük, és helyi adatokra építve alakítsunk ki hatékonyabb stratégiákat.

10:40 - 11:00

Előadás

FMCG, ahogy más nem látja – csak mi

Tíz márkából kilenc és fél szeretne a polcokon "Love Mark"-ká válni, de valahogy mégsem sikerül nekik. Beletekintünk a varázsgömbbe, hogy kiderüljön, hol hibázunk. Az idő rövid, de néhány történeten keresztül megpróbáljuk megérteni, hol rontják el mások (szigorúan név nélkül). Vagyis, hogy ne legyél love mark, Bánki Attila tolmácsolásában. (Futólag azért azt is megnézzük, hogy mit lát a Mesterséges Intelligencia egyes áruházainkról)

11:00 - 11:20

Előadás

Coca-Cola E2E stratégiai esettanulmány

Hamarosan pontosítjuk.

11:20 - 12:00

Előadás

Trendek a retail szektorban

Kerekasztal-beszélgetés a nap kiemelt témáiról.

12:00 - 13:00

Ebédszünet

Ebédszünet

13:00 - 13:20

Előadás

Kicsúszott szavak, beégett logók – Amikor a világ véletlenül magyarul beszél

Vajon létezik olyan magyar szó, amit még nem védettek le valahol a világon márkanévként? Az előadás kalandos utazásra hív a globális branding magyar nyelven legdurvább megoldásait sorra véve. Különleges logók, nem várt jelentések – a világ néha tényleg magyarul trágárkodik.

13:20 - 13:40

Előadás

Domestos Power Foam bevezetési kampány

A Domestos márka évtizedek óta vezető szerepet tölt be a WC tisztítás kategóriában. 2024-ben a Domestos Power Foam termékkel egy olyan innováció került a portfólióba, amely fejreállította a fertőtlenítők világát. Az előadás során a Domestos Power Foam termékkel és annak bevezetési kampányával ismerkedhetünk meg.

13:40 - 14:00

Előadás

Borsodi: Együtt a csapat. Újszerű megközelítés a sportszponzoráció területén

Hogyan lehet újszerű megközelítéssel tartalommal megtölteni egy sportszponzorációt? A Borsodi, a magyar válogatott hivatalos söreként, az Együtt a csapat kampányával erre tett kísérletet a 2024-es EB idején. Az eredmény egy újszerű kezdeményezés lett, amely két válogatott labdarúgó bevonásával, száznál is több csatlakozó vállalattal buzdított közös szurkolásra és a válogatott támogatására.

14:00 - 14:20

Előadás

Coors: Egy globális márka újraértelmezése a magyar piacon – bevezetéstől márkaépítésig

Hogyan lehet egy világszerte ismert sörmárkát sikeresen bevezetni egy versengő, érett piacon, ahol a fogyasztók lojalitása nehezen elnyerhető? A Coors magyarországi bevezetése során nemcsak egy új terméket kellett pozícionálnunk, hanem egy márkát is új kontextusba helyeznünk a helyi igényekhez igazítva. Az előadás bemutatja, hogyan építettünk erős márkatudatosságot, milyen eszközökkel növeltük a kipróbálási arányt, és milyen tanulságokat hozott a „refreshing” márkaígéret adaptálása. Esettanulmányunk betekintést ad egy globális márka lokális újragondolásába – eredményekkel, kihívásokkal és a következő lépésekkel.

14:20 - 14:40

Előadás

Tartalomhoz a forma – a márkaarchetípus vizuális leképezése

A márkaarchetípus nem csupán stratégiai alap, hanem vizuális iránytű is lehet, amely segít az márkaértékek következetes és hiteles megjelenítésében és átadásában – akár új márka épül, akár egy meglévő formálódik tovább. De hogyan alakítja az archetípus a márka megjelenését? Milyen színeket, betűtípusokat, mintákat és képeket használjunk? A Brand Bar archetípus alapú grafikai elemtárával igyekszik megválaszolni ezeket a kérdéseket.

14:40 - 15:00

Előadás

CRM egy világmárka esetében

A sikeres CRM kiépítése kulcsfontosságú a tartós ügyfélhűség és a növekedés eléréséhez. De hogyan érdemes egy átfogó CRM stratégiát felépíteni? Milyen kampánytípusok léteznek, amelyek hatékonyan szólítják meg a különböző ügyfélszegmenseket? És milyen szerepet játszanak az ügyféladatok a személyre szabott kommunikáció és a releváns ajánlatok kialakításában?

39 900 Ft + ÁFA

Branding/rebranding az FMCG szektorban 2025