Branding/rebranding az FMCG szektorban 2024

44 900 Ft + ÁFA

Best practice 2024!

Elfogyott

2024-05-29

Publicis Palota, Irányi utca 17.

Tavaly nagy sikerrel, telt házzal rendeztük meg a Branding/rebranding az FMCG szektorban konferenciát. Idén is élenjáró  FMCG vállalatok példáin keresztül nézzük meg, mire koncentrálnak ma a márkaépítők, hogy működik a branding a gyakorlatban. Ha érdekel, hogyan gondolkoznak a legjobbak, gyere el, és vigyél haza néhány inspiráló ötletet! Ezen a napon megmutatjuk a tavalyi konferencia óta eltelt időszak legjobb branding példáit. Best practice 2024!

 

Részvételi díj

Egg Fee május 7-ig 24.900 Ft + áfa – Lejárt

Early Bird Fee május 14-ig 34.900 Ft + áfa – Lejárt 

Normál részvételi díj május 15-től: 44.900 Ft + áfa (vagy kedvezménnyel, lásd alább) 

JELENTKEZÉS: jelölje meg, hány fő részére kér jegyet, majd nyomja meg a „Kosárba teszem” gombot. A korábbi konferenciáink résztvevőinek és a felsorolt szakmai szervezetek tagjainak 10.000 Ft kedvezmény május 27-ig-ig: : DIMSZ, HBLF, IAB, MAKSZ, MEME, MKRSZ, MLE, MMSZ, MRSZ, MTE, PMSZ, SUPERBRANDS/MAGYARBRANDS. Az esetleges kedvezményt a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomása utáni képernyőn tudja bejelölni. (A kedvezményes díj a megadott határidőig teljesített átutalás esetén érvényes)

A részvételi díj tartalmazza a büféebédet, valamint a kávé, tea, ásványvíz, üdítők, aprósütemények korlátlan fogyasztását, amelynek értéke 11.900 Ft + áfa. 

Visszatérítés: május 5-ig történő lemondás esetén 100%, május 14-ig 50%. Ezt követően a kifizetett összeg visszafizetését nem tudjuk biztosítani, de a megváltott belépőjegy más személyre átruházható. 

Köszönjük partnereink együttműködését!

Programok

09:00 - 09:10

Előadás

Megnyitó

Szakács László a szervező Márkamonitor főszerkesztője, Kölcsei Gergely a konferencia házigazdája.

09:10 - 09:30

Előadás

Ár mindenek felett? – A márkahűség szerepe napjainkban

Az elmúlt időszak során szinte minden az inflációról szólt, az FMCG árszínvonal-növekedés 20% felett mozgott. Az ár szinte minden döntéshozatali szempontot felülírt, a minőséget és a márkát is beleértve. Előadásunkban kitérünk a meghatározó FMCG piaci trendekre, a várható kilátásokra, a vásárlói magatartás változására, a gyártói és kereskedelmi márkák trendjeire és a márkahűség szerepére napjainkban. Lesz még megújuLojalitás?

09:50 - 10:10

Előadás

Küldetésvezérelt márkaépítés a Baba és a Dove példáján keresztül

Egy magyar (Baba) és egy globális (Dove) márkának a lehetőségei és kihívásai a márkaépítésben. Küldetésvezérelt stratégia, kommunikáció és innovációs irányok a tisztálkodás kategóriában a piacvezető gyártótól.

10:10 - 10:25

Előadás

Az R-Water Kft. Absolute Live sportitalainak ReBranding projektje

Nagy Ervin építette fel az egyik legsikeresebb hazai funkcionálisital-brandet. Az évi 2,5 milliós mennyiségben gyártott, MagyarBrands díjas sportitalukat, az Absolute Live-ot a legnagyobb kiskereskedelmi egységek árulják, és ma már egész Közép-Európában ismerik.

10:25 - 10:40

Előadás

Borsodi márkakommunikáció – ami változik és ami örök

A Borsodi hosszú évek óta azon dolgozik, hogy megtaláljuk és értékeljük az élet apró örömeit. Fejlődni azonban muszáj, platformok jönnek-mennek, egyvalami azonban örök, az Élet habos oldala. Idén partnerünk is akadt, a felnőtt magyar labdarúgó válogatott, amelynek szurkolva mindannyian együtt ünnepelhetjük az élet apró örömeit.

10:40 - 10:55

Előadás

ToTu: proteinbombával az egészségért

Tejtermék-helyettesítő túrót, tejfölt és krémeket, illetve színtiszta proteinben gazdag tojásfehérjerudat, tojásport és tojáslevet is gyárt a Capriovus. A szigetcsépi cég a cukormentes termékeivel egyszerre kínál fehérjedús étrendet a laktózmentes életmódra kényszerülő, illetve a diétára vagy az izomépítésre vágyó fogyasztóknak.

10:55 - 11:10

Előadás

Johnnie Walker: Footsteps of Progress

An effort for collective progress in Eastern Europe.

11:10 - 11:25

Előadás

Elhanyagolt reklámkeresők

A vásárlási szokások megváltoztak a környezeti hatásokra, így a verseny egyre nagyobb a vásárlók figyelméért! Mind a social médiában, mind pedig display hirdetések esetében az árak a sokszorosára nőttek, mindeközben egyre többen használnak adblockert. De mi lesz azokkal, akik kimondottan az akciókat, hirdetéseket keresik? Kik ők?

11:25 - 12:00

Fórum

Innovációk az FMCG-retail szektorban

Innovációk az FMCG-retail szektorban.

12:00 - 13:00

Előadás

Ebédszünet

Ebédszünet

13:00 - 13:15

Előadás

Ikonikus kampányok az algoritmus-vezérelt médiában

2030-ra a prognózisok szerint a média 90%-át* algoritmusok irányítják majd. Hogyan építhetünk és gondozhatunk ikonikus márkákat egy algoritmikus világban?

13:15 - 13:30

Előadás

Márkaépítés és újjáépítés – pénz és adatok nélkül?

Közel 20 év piackutatás és marketingstratégia után fejest ugrottam a vállalkozói létbe: azok után, hogy megszoktam, hogy mindenre van adat, és majdnem mindenre büdzsé, hogyan állok neki egyedül, hogy létrehozzak egy teljesen új márkát a szépségiparban, ha gyakorlatilag egyik sincs?

13:30 - 13:45

Előadás

A branding növekvő szerepe a sajátmárkás élelmiszereknél

Kiváló minőség pénztárcabarát árakon? Nem minden vásárló tudja, hogy a sajátmárkás termékek ugyanolyan megbízható minőségűek, mint a gyártói márkás társaik, hogy a velük szemben támasztott élelmiszerbiztonsági előírások megegyeznek. Itt jön képbe a branding, hiszen az üzenet célba érhet a megfelelő stratégiával és eszközökkel.

13:45 - 14:00

Előadás

Márka vagy közösségépítés és ennek piaci megvalósítása a Burn életében

Egy energiaital márkaépítése egy kompetitív piacon.

14:00 - 14:15

Előadás

Coors Sör: amerikai hagyományok Magyarországon

A Coors sör bevezetése Magyarországon új fejezetet nyit a prémium sörfogyasztásban, kiegyensúlyozott gyümölcsös ízekkel. A cél nem csak piacrész, hanem az egész sörpiac bővítése. A magas minőségű termék és az amerikai sörfőzés hagyományai inspirálják a fogyasztókat, miközben a márkabemutatási kampányok ösztönzik a teljes piac növekedését.

14:15 - 14:30

Előadás

A világ legértékesebb FMCG márkái

Az előadás bemutatja a világ 50 legértékesebb márkáját, a listán szereplő FMCG márkák pozíciójának változásait, és részletesen elemzi, hogy mit kell a márkáknak tennie azért, hogy a potenciális vásárlóik értékesnek gondolják őket. A globális kitekintés mellett foglalkozunk a magyar vásárlók márkaválasztási szempontjaival is.

14:30 - 14:45

Előadás

Táplálkozási trendek – a fogyasztó, a dietetika és az élelmiszeripar szemszögéből

Hogyan eszünk ma és mi kerül a tányérra néhány év múlva? Fenntarthatóság, súlykontroll, intoleranciák, böjtök, divatdiéták… és mi minden más. Melyek a napjainkban meghatározó táplálkozási trendek? Milyen egészség-szempontokat mérlegel a fogyasztó és mit a dietetikus, ha az élelmiszerválasztásról van szó? Hogyan segítheti az élelmiszer-innováció egy egészséget támogató étrend kialakítását?

14:45 - 15:15

Előadás

Márkaépítés vs performancia, avagy a márkázás jövője

A cégek árbevételéből marketingre szánt költségvetés 25%-kal csökkent 2016-2023 között, ráadásul a marketingvezetők 83%-a a rövidtávú performansz kampányokat priorizálta az elmúlt 12-18 hónapban - mondta Bacsa Gábor áprilisban a Neverending Innovation konferencián. Hogyan alakulhat a média, az ügynökségek és a márkaépítés jövője?

44 900 Ft + ÁFA

Best practice 2024!

Elfogyott

Adatvédelmi beállítások