Kommunikációs igazgatót nevezett ki az Indamedia

Karrier Kiemelt

A 14 online portált üzemeltető, a könyvkiadás és rendezvényszervezés piacán is jelenlévő Indamedia csoport felsővezetőt választott PR- és marketingkommunikációs feladataira. A csapatot mostantól Kiss Zsuzska erősíti, aki jó ideje tevékenykedik már a médiakommunikáció világában.

 

A szakember pályafutását az SPI International filmforgalmazónál kezdte, ahonnan útja az RTL Magyarországhoz vezetett, majd dolgozott digitális kiadóvállalatnál és PR-ügynökségnél is. Karrierje során könyvek, televíziós csatornák és videós tartalmak, egészségügyi, kulturális és tudományos projektek PR- és marketingmunkálatait irányította, de beleásta magát a social media területébe is. Közel 10 éven keresztül volt az EFOTT fesztivál, több éven át pedig az Educatio Kiállítás sajtófőnöke.

Az Indamediánál a kommunikációs igazgató feladata a kiadóvállalat berkein belül szerteágazó promóciós területek szintetizálása, közép- és hosszútávú stratégiák kidolgozása, a munkafolyamatok menedzselése.

„Az elmúlt időszakban rengeteg innováció, újdonság, technikai fejlesztés történt az Indamedia életében, és miközben a különböző szegmensekben piacvezető online kiadványaink is megtartották, erősítették pozíciójukat, új üzletágakat is útjára indítottunk. Mindezek profi kommunikálására közben kevesebb figyelem jutott. Kicsit, mint a cipész cipője… Ahhoz, hogy ehhez a fejlődéshez az Indamedia piaci pozíciójának megfelelő támogatást tudjunk adni, a szervezetet is fejlesztenünk kellett, ezért kimagasló képességű és szakértelmű vezetőre, Kiss Zsuzskára bíztuk ezt a területet – mondta el Ziegler Gábor vezérigazgató, hozzátéve, hogy a PR-, marketingkommunikációs feladatok igen speciálisak ezen a területen, hiszen médiatermékek reputációját kell médiatermékeken keresztül növelni. Zsuzskának szerteágazó tudása és komoly kommunikációs tapasztalata van médiaterületen, nekünk pedig sok mondanivalónk. Ezek társítása komoly támasz lesz a cégcsoport további növekedéséhez.”

„Ez a pozíció számomra olyan, mintha azokat a projekteket, kommunikációs formákat és eszközöket, amik eddigi szakmai életem során megtaláltak, most jól egybegyúrnánk. Hírsite-tól a női portfólióig, gazdasági laptól a turisztikain át az autósig, meglehetősen széleskörű a kommunikálandó téma, amit a kiadó minőségi rendezvényei, könyvei, podcastjai még tovább színesítenek nyilatkozta az újonnan kinevezett vezető. – Csapatommal a marketing, a PR és a social kommunikációs eszközök széles tárházát használhatjuk, de ki is törhetünk a megszokott keretekből, ami utat enged a kreativitásnak. Hogy a CSR érdekében is tehetünk lépéseket, azt külön üdvözlöm, vezető kollégáim szakértelme pedig úgy érzem, inspirálni fog a munkám során.”

Az Indamedia jelenleg a régió legnagyobb mesterséges intelligencia konferenciáját, az AI Summitot, valamint a Dogz Fesztivál család- és állatbarát rendezvényt készíti elő, innováció és fejlesztés terén pedig high-tech műsorgyártó stúdiót épített fel, továbbá a napokban rajtoltat el egy modern videólejátszó platformot.

 

SOCIAL MEDIA