Multinacionális reklámügynökségeknél töltött időszakot követően öt évig a BMG lemezkiadó marketingvezetőjeként dolgozott. 2004-től a Marquard Media projektvezetője, majd 2005-től a cég New Media üzletágának vezetőjeként a piacvezető életmódmagazinok online és digitális platformjainak stratégiai felelőse.
2011-től a TV2 üzletfejlesztési projektmenedzsereként elsődleges feladata a csatorna zenei tematikájú műsoraihoz (elsősorban a Megasztárhoz) kapcsolódó tehetséggondozás volt. Emellett 2012 februárja óta a TV2 Digitális Média csoportvezetőjeként az internetes tartalomfejlesztési és új digitális üzleti megoldások kifejlesztésén dolgozott.
Tanulmányok:
1992-1996, Külkereskedelmi Főiskola, Budapest
1997-2000, Pécsi Tudományegyetem, Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Kar, felnőttképzési és művelődésszervező szak
Leírás:
Érdeklődési kör: internet, zene, filmművészet, dél-kelet ázsiai kultúra és harcművészetek.