Pintér Dániel Gergő dr.
PR-stratéga és kríziskommunikációs szakértő
Állások:
Leírás:
Dr. Pintér Dániel Gergő az elmúlt tizenöt évben kommunikációs vezetői feladatokat látott el nagyvállalatok megbízásából, illetve Account Directorként dolgozott mintegy kéttucat hazai és nemzetközi márka fejlesztésén. Nyolc évig vezette az MTA SZTAKI külső és belső kommunikációját, a Kutatók Éjszakája országos tudománynépszerűsítő programsorozat kampányait pedig társszervezőként segítette. Jelenleg a BioTechUSA-cégcsoport (BioTechUSA, Scitec Nutrition, Builder, Vitaminshop és ShakerStore) vállalati kommunikációs, PR és CSR osztályát irányítja öt márkára kiterjedően, mellette pedig a Media 2.0 Communications alapító-ügyvezetőjeként krízistanácsadóként dolgozik. Szívügye a szakmafejlesztés: 3 évig volt a Magyar Public Relations Szövetség elnökségi tagja, több cikluson át vezette az MPRSZ Kríziskommunikációs tagozatát, az Alapítvány a Public Relations Fejlesztéséért kurátoraként pedig rendszeresen publikál nemzetközi tudományos és szakmai folyóiratokba, előadóként konferenciák és üzleti események vendége, felkért szakértőként pedig gyakran nyilatkozik a médiában.
A Károli Gáspár Református Egyetemen megszerzett intézményi kommunikátor BA. és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen megszerzett kommunikációs és médiagazdaságtani MA. végzettségét követően Magyarországon az elsők között szerzett PhD. fokozatot a kríziskommunikáció területén az ELTE BTK-n. Egyetemi oktatóként tanított többek között a METU executive MBA posztgrad. PR és stratégiai marketing képzésein, az IMEC-en, a Századvég Politikai Iskolában, a BME kommunikáció alap- és mesterszakán, illetve az ELTE-n.