Főoldal/Ki kicsoda/Neulinger Ágnes

Neulinger Ágnes

egyetemi docens

Budapesti Corvinus Egyetem

Állások:

  • 2011. márciustól Egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
  • 2008. jan-2011. febr. Tudományos munkatárs/ Egyetemi adjunktus, Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
  • 2006. ápr-2007. dec. Kutató, Ringier Kiadó
  • 2004. júl-2006. márc. Consumer Research Executive / Brand Insight Executive, BAT Hungary
  • 2003. szept-2004. jún. BKÁE Marketing Tanszék, Tanársegéd

Tanulmányok:

  • 2011-től ELTE, Szociológiai Doktori Iskola Ph.D. hallgató
  • 2008 Ph.D. fokozat, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Disszertáció címe: Társas környezet és sportfogyasztás
  • 2000-2003 Ph.D. hallgató, Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem – Marketing Tanszék
  • 1995-2000 Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, Marketing szak

Leírás:

  • 2009 óta az Országos Piackutatási Diákverseny főszervezője
  • 2011-ben a BCE-n az év oktatója
  • Hazai és nemzetközi kutatási pályázatok vezetője, illetve résztvevője
  • 11 hazai- és 5 nemzetközi folyóiratcikk, 4 hazai- és 2 nemzetközi könyvfejezet, valamint számos hazai és nemzetközi konferenciaelőadás szerzője, illetve társszerzője.
  • Kutatási érdeklődés: családi/háztartási fogyasztás, családi rituálék, kutatásmódszertan

Adatvédelmi beállítások