Neulinger Ágnes
egyetemi docens
Állások:
- 2011. márciustól Egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
- 2008. jan-2011. febr. Tudományos munkatárs/ Egyetemi adjunktus, Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
- 2006. ápr-2007. dec. Kutató, Ringier Kiadó
- 2004. júl-2006. márc. Consumer Research Executive / Brand Insight Executive, BAT Hungary
- 2003. szept-2004. jún. BKÁE Marketing Tanszék, Tanársegéd
Tanulmányok:
- 2011-től ELTE, Szociológiai Doktori Iskola Ph.D. hallgató
- 2008 Ph.D. fokozat, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Disszertáció címe: Társas környezet és sportfogyasztás
- 2000-2003 Ph.D. hallgató, Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem – Marketing Tanszék
- 1995-2000 Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, Marketing szak
Leírás:
- 2009 óta az Országos Piackutatási Diákverseny főszervezője
- 2011-ben a BCE-n az év oktatója
- Hazai és nemzetközi kutatási pályázatok vezetője, illetve résztvevője
- 11 hazai- és 5 nemzetközi folyóiratcikk, 4 hazai- és 2 nemzetközi könyvfejezet, valamint számos hazai és nemzetközi konferenciaelőadás szerzője, illetve társszerzője.
- Kutatási érdeklődés: családi/háztartási fogyasztás, családi rituálék, kutatásmódszertan