Kékesi Balázs
médiafolyami szabadúszó
Állások:
- 2001-2003 Mono Consulting Kft., marketing szövegíró
- 2004-2009 TV2, marketing szövegíró, kreatív
- 2009-től médiafolyami szabadúszó
Tanulmányok:
- A Tan Kapuja Buddhista Főiskola / főiskolai (1997-2001) és később MA (2008-2009) képzés / buddhista tanítói diploma.
- ELTE PPK Művelődésszervező szak kommunikáció tagozata (1999-2002).
Leírás:
Munkám során mindig fel kellett tennem a kérdést: amit írok, vagy kitalálok, milyen hatást kelt majd? Elkezdett komolyan érdekelni e kérdés önmagában is. Az utóbbi években két barátommal közösen dolgozom egy, a kognitív tudomány úgynevezett embodied irányzatának elméletein alapuló, a marketing szakma számos területén alkalmazható (pl. termékfejlsztés, hatásvizsgálat, termék identitás képzés) módszertan kifejlesztésén.