![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://markamonitor.hu/wp-content/uploads/2018/08/inspira_research.jpg)
Incze Kinga
ügyvezető
Állások:
Magna Global Hungary, ügyvezető (2002. január-május) McCann-Erickson Budapest Kft.
- médiaigazgató (1999. október-2002. május)
- média account director (1998-1999)
- médiatervező (1997. március - 1998)
Tanulmányok:
KLTE Pszichológia szak, 1994
Leírás:
A WHITEREPORT mediabrowser - cross-médiás, független adatbázis - megalkotója és szolgáltatója. Incze Kinga - Pénzes Anna: A reklám helye. A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyve (2002), A reklám helye 2.0. A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyve (2006) A Universal McCann európai Media Academy versenyének győzteseként tanulmányút a Universal McCann New York-i irodájában (1998).
A WHITEREPORT mediabrowser - cross-médiás, független adatbázis - megalkotója és szolgáltatója (www.whitereport.hu). Incze Kinga - Pénzes Anna: A reklám helye. A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyve (2002), A reklám helye 2.0. A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyve (2006) A Universal McCann európai Media Academy versenyének győzteseként tanulmányút a Universal McCann New York-i irodájában (1998).
A WHITEREPORT mediabrowser - cross-médiás, független adatbázis - megalkotója és szolgáltatója (www.whitereport.hu).
Incze Kinga - Pénzes Anna: A reklám helye. A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyve (2002), A reklám helye 2.0. A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyve (2006) A Universal McCann európai Media Academy versenyének győzteseként tanulmányút a Universal McCann New York-i irodájában (1998).![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_150,h_150/https://markamonitor.hu/wp-content/uploads/2018/05/90_large.jpg)