Főoldal/Ki kicsoda/Holovács Annamária

Holovács Annamária

tanácsadó, partner

Conness Strategy and Development

Állások:

Tanulmányaival párhuzamosan rendszeresen dolgozott, 1996-1997-ben a L’Oréal Magyarországnál volt asszisztens, majd 1999-től a Ringier svájci központjában lett az európai igazgató munkatársa. 2001 márciusában került át a hazai Ringier-leányvállalathoz, majd a National Geographic-projekt révén 2002 augusztusától egy éven át a Sanoma Budapest munkatársaként tevékenykedett. Innen 2003 őszén ismét visszatért a Ringier kötelékébe, ahol a Magyar Hírlap és a frissen létrehozott magazindivízió marketingigazgatójaként folytatta pályafutását. Ebből a pozíciójából kisfia születésekor, 2005 decemberében vonult vissza egy időre. Miután két társával 2007-ben megalapította a Conness stratégiai tanácsadó céget, több Ringier-érdekeltségű projekten is dolgozott. Egyebek mellett közreműködött a Népszabadság stratégiájának kialakításában és a NOL megújításának folyamatában, így jelenlegi megbízatása nem érte felkészületlenül.

Tanulmányok:

A Budapesti Közgazdaság-tudományi és Államigazgatási Egyetemen szerzett diplomát 2000-ben, amit aztán az ELTE jogi szakokleveles közgazdász végzettségével fejelt meg. Egyetemi évei alatt több külföldi oktatási intézményben is megfordult, így a moszkvai Puskin Intézetben, a Stockholm School of Economicson és az egyesült államokbeli Leigh University Iacocca Intézetében.

Adatvédelmi beállítások