Főoldal/Ki kicsoda/Hargitai Lilla

Hargitai Lilla

Stratégiai igazgató

Brand Avenue Kft.

Állások:

  • 2006- Brand Avenue Kft., Stratégiai és kreatív igazgató
  • 2007-2010 Médiaunió Alapítvány, ügyvezető igazgató
  • 2006-2007 H-artdirectors, kreatív, stratégiai igazgató
  • 2003-2005 Magyar Reklámszövetség, főtitkár
  • 1997-2003 Országos Rádió és Televízió Testület, tudományos munkatárs
  • 1995-1996 EURO RSCG Budapest Nemzetközi Reklámügynökség, szövegíró, kutató

Tanulmányok:

  • 1995-1996 Central European University, Political Science Politológia /MA
  • 1994-1995 University of London, Birkbeck College, Department of Politics and Sociology Politológia/Szociológia
  • 1993-1994 American Journalism Center (University of Maryland), Budapest Marketing, Public Relations, Reklám, Újságírás
  • 1989-1996 Eötvös Lóránd Tudományegyetem, Szociológia Intézet Szociológia /MA
  • 1992-1993 University of Amsterdam, The Netherlands, ACCESS (Amsterdam Center for Comparative Social Sciences) program, Kommunikáció szak
  • 1993 1994 Eötvös Lóránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Budapest, Média szak
  • 1989-1994 Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Budapest, Magyar Nyelv és Irodalom szak, Budapest, Magyar szakos tanár /MA
  • 1988-1995 Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Szláv filológia tanszék, Bolgár szak, Bolgár szakos filológus
  • 1990-1990 Kliment Ohridszki University, Sofia, Bulgaria, Bolgár Irodalom specializáció, bolgár szakos gyakorlat
  • 1984-1988 József Attila Gimnázium, Budapest, érettségi

Leírás:

Publikációk:

• Hogyan befolyásolja a gazdasági szereplő a szerkesztőségi tartalmakat az elektronikus médiumoknál? In: A közszolgálatiság újrafogalmazása a digitalis forradalom küszöbén, Média Hungaria Books, 2005 • Még egyszer a társadalmi célú reklámokról, Reklámvonal, 2003/E • Is the Hungarian voter emotional or rational? In: Médiakutató, 2002 /7. • Mediaszabályozás: Harmónia vagy diszharmónia? In. Média évkönyv, 2002. II. • A médiatörvény reklámszabályainak módosításáról In: Médiakutató, 2001 /3. • A kutatás helye a public relations tevékenységben, In: Nagy PR-könyv, ed. by Peter Szeles, 2001, Management kiadó • Reklámpiaci körkép, In: Médiakönyv), 1999 Énamiké • Reklámpiaci körkép, In: Médiakönyv), 1998 Énamiké  

Ösztöndíjak:

• Soros-ösztöndíj, Central European University, 1995/96, • Masaryc Scholarship, University of London, 1994/95, • TEMPUS, University of Amsterdam, 1992/93. • Köztársasági ösztöndíj, 1990/91, 1991/92, 1992/93  

Szervezeti tagság:

Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) 1995- International Association of Journalists. (IAJ) 1995 - Magyar Reklámszövetség 2007- Art Directors Club Hungary (ADCH) 2007- Szeretem Magyarországot Klub 2006- )    

Adatvédelmi beállítások