Halász Gyula
kreatívigazgató
Leírás:
Fotós a végzettsége, de mint copywriter került a reklámszakmába 1990-ben.
1992-től 14 éven keresztül volt a JWT nemzetközi reklámügynökség kreatívigazgatója. Ez idő alatt olyan ügyfeleken dolgozott, mint az Unilever, Kraft Foods, Mazda, Vodafone, Union Insurance Co., Raiffeisen Bank, BauMax, Praktiker, Bayer AG, Nestlé, Shell etc. Egyes márkákért, mint például a Jacobs kávék, vagy a Shell Smart program, regionális szinten felelt, mint kreatívigazgató.
2013 októberéig, négy éven keresztül volt egy lokális reklámügynökség, a HD Group kreatívvezetője. Itt az ATL és BTL munkákért egyaránt ő volt a felelős. Olyan ügyfeleknek dolgozott, mint a T- Mobile, Nokia, Magyar Posta, Zwack Unicum, Generali Biztosító.
Utána szabadúszó kreatív lett és mind ügynökségeknek, mind ügyfeleknek direktben végzett kreatív és stratégiai munkákat. Például az Egis Pharmaceuticals PLC-nek, amely Magyarország egyik legnagyobb gyógyszergyára. 2019 év elején csatlakozott a Brand Bar csapatához mint kreatívigazgató.
Nyolc évig volt az Art Directors Club Hungary elnöke, valamint tagja volt az ADC Europe boardjának és többször is zsűritagja az ADCE rangos nemzetközi versenyének. Háromszor volt zsűrielnöke a legrangosabb hazai reklámversenynek, az Arany Pengéneknek, ahol 2011-ben az akkori ügynökségével elnyerték az Év Ügynöksége díjat.