Csillag Zoltán
marketingtanácsadó
Állások:
- 2010-2013: GfK Hungária, Key Account Manager
- 2008-2010: Dreher Sörgyárak Zrt., Brand Manager
- 2007: Bayer Hungária Kft., Brand Manager (Consumer Care)
- 2004-2007: Procter & Gamble RSC, Assistant Brand Manager
- 2000-2004: Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, Energetikai Főosztály, gyakornok, majd tanácsos
Tanulmányok:
2002, Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, Okleveles közgazda (M. Sc. Business Administration) Marketing szakirányon
Leírás:
Szakmai eredményeim: látványosan piacvezetővé tett márkák és szerény, árharcos cash cow-k felépítése mellett külső elismeréseim csúcsa egy Effie-díj a Kozel 2009. évi kampányáért. Gyakorlati márkaépítésről tartottam workshopot a BrandCampen, a GfK színeiben pedig rendszeresen írtam piackutatási adatokon alapuló elemző cikkeket kereskedelmi magazinok számára. Felkérés alapján előadásokat tartok konferenciákon, üzleti rendezvényeken, valamint kkv-k részére adok márkaépítési és marketingtanácsokat. Hobbik, szabadidő: rendszeresen sportolok (elsősorban edzőterem - sportedzői és személyi edzői végzettséget is szereztem), olvasok (szak-, szép- és érdekes irodalom vegyesen), koncertekre járok.