Csesznok László
Senior account manager
Állások:
Leírás:
Már a pedagógus diplomája megszerzését megelőzően is telemarketingesként, majd telefonos ügyfélszolgálatosként dolgozott – kezdetben, mint diákmunkás – és ezen évek alatt végleg elköteleződött az outsource call centerek világa mellett. Egészen 2004-től kezdve, a ranglétra fokait végigjárva, az értékesítéstámogatási, a junior sales majd a sales menedzser pozíciókon keresztül jutott el az ügyfélkapcsolatig. Ezen folyamatos fejlődés, az egyes munkafolyamatok részletes megismerése által olyan összetett látásmódot és rendszerszemléletet kapott, ami pótolhatatlan segítséget jelent a munkája során. 2012-ig a Magyar Telekom leányvállalatánál, majd 2012 eleje óta a Comforce-nál tevékenykedik. Legfőbb feladatai a belföldi vállalati kommunikáció bonyolítása, a projektmenedzsment és az ügyfélkapcsolati feladatok ellátása.