Főoldal / Ki kicsoda / Bödör András

Bödör András

szenior márkaszakértő

Magyar Telekom Nyrt.

Leírás:

1998 óta foglalkozik márkakommunikációval. Előbb a Westel0660, a Westel és a T-Mobile marketingkommunikációs menedzsere, majd 4 éven át a T-Mobile és a T-Home marketingkommunikációs osztályvezetője.  2011-ben hagyja el a Magyar Telekomot, hogy szabadúszó kommunikációs és márkaszakértőként olyan márkákat segítsen, mint a Toyota vagy az Invitel. 2016-ban csatlakozott ismét a Magyar Telekomhoz márkaszakértőként.

Tanulmányok:

College for Modern Business Studies, mesterdiploma, marketing/marketingmenedzsment

Állások:

2016 - Magyar Telekom Nyrt., szenior márkaszakértő 2011 - 2016 szabadúszó kommunikációs tanácsadó 2010 - 2011 Magyar Telekom Nyrt., hirdetési vezető, head of consumer communication 2008 - 2010 Magyar Telekom Nyrt., marketingkommunikáció és márkamenedzsment vezető 2006 - 2007 Magyar Telekom Nyrt., szenior marketingkommunikációs menedzser 2001 - 2006 Westel Mobil Rt./T-Mobil Magyarország Rt., marketingkommunikációs menedzser 1998 - 2001 Westel Rádiótelefon Kft., hirdetési koordinátor 1997 - 1998 Aral Hungária Kft., marketingasszisztensCollege for M