Bódis Gábor
alapító, vezető
Hungary NEXT ország-márka-műhely
Állások:
Tanulmányok:
2015-től Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, PhD
2010—2011 Arculat és Márka (Activium+Kreativ Csoport) Szakértő képzés, Arculat és márka szakértő
1995—1996 Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző, Idegenforgalmi menedzser szak, posztgraduális képzés, Idegenforgalmi menedzser
1993—1994 The Nottingham Trent University, Faculty of Humanities,Nottingham, Nagy-Britannia, Certificate of Academic Studies
1989—1995 Eötvös Loránd Tudományegyetem, Természettudományi Kar, Térképtudományi Tanszék, Budapest okleveles térképész diploma
Leírás:
Nagy tapasztalattal rendelkező marketing döntéshozó, erős márkaszemléletű megközelítéssel, innovativitással és kreativitással, a közös szinergiák feltárására és kihasználására való törekvéssel. Erőssége a turizmus-stratégiai tervezés és a kreatív szakma szereplőinek eredményes mozgatása számos szakmai elismeréssel. 2018 A turizmus láthatatlanságának paradoxona, kommunikációs kihívások Turizmus Bulletin, Magyar Turisztikai Ügynökség, Budapest 2018 Mind the Gap – Kreatív Turisztikai Coaching, Akadémiai Kiadó, Budapest 2016 Visszatérés a turizmusban, szakmai tanulmány, könyvfejezet 2016 Kulturális Turizmus Szakkönyv fejezet (Akadémiai Kiadó) 2012- Hungary NEXT szakmai Facebook profil és csoport tulajdonos-adminisztrátor 2011—2012 Budapest Turizmus Stratégia 2011-2012—2017, BTDM, Budapest 2011—2012 Budapest Guide 1-2-3, BTSZK-BTDM, Budapest 2002—2010 www.bolt.stiefel.hu – a legtöbb kiadvány főszerkesztője 2001 Világunk mini atlasza, Geobook Hungary Kft.-Mapa Slovakia 1998 Lisszabon-Expo’98 útikönyv, Mundus Kiadó, Budapest