Főoldal/Ki kicsoda/Balogh Virág dr.

Balogh Virág dr.

Head of Department

Magyar Telekom

Állások:

  • 2015- Head of Department, Magyar Telekom
  • 2014 - 2015: Magyar Telekom, senior expert
  • 2013- 2014: Főtitkár, Magyar Reklámszövetség
  • 2011-2013: Practice Leader, Verseny- és reklámjogi Csoport, CLV Partners Ügyvédi Iroda
  • 2008-2011: irodavezető, Fogyasztóvédelmi Iroda, Gazdasági Versenyhivatal
  • 2008: International Fellow, US Federal Trade Commission, Washington DC
  • 2004-2008: vizsgáló, Fogyasztóvédelmi Iroda, Gazdasági Versenyhivatal

Tanulmányok:

  • 2004, jogász, ELTE Állam- és Jogtudományi Kar

Leírás:

  • külsős oktató több felsőoktatási intézményben és a Bibó István Szakkollégiumban
  • tanulmányok, publikációk:
- Katalin Cseres – Virág Balogh: Institutional design in the CEECs: a case-study of the Unfair Commercial Practices Directive (in manuscript) - dr. Balogh Virág: Fogyasztóvédelem, szabályozás, hatékonyság (Iustus Aequum Salutare 2012/3-4. szám) - dr. Balogh Virág –dr. Nagy Csongor István – dr. Pázmándi Kinga – János Verebics – dr. Zavodnyik József: Magyar versenyjog (Budapest, 2012, HVG-Orac) - dr. Balogh Virág – dr. Zavodnyik József: A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalma, in: Magyar fogyasztóvédelmi- és reklámjog (Budapest, 2010, HVG-Orac) - dr. Balogh Virág: Fogyasztóvédelem az Egyesült Államokban (Fogyasztóvédelmi Szemle, 2010/3.) - Gergely Csorba – Virag Balogh – Balazs Palvolgyi: Competition policy challenges in the retail sector: a Hungarian experience, in: Changes in Competition Policy Over the Last Two Decades (Warsaw, 2010, Office of Competition and Consumer Protection) - Firniksz Judit – Balogh Virág – Grimm Krisztina: A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokkal kapcsolatos jogharmonizáció egyes kérdései, in: Tisztességtelen verseny – fogyasztóvédelem szerk.: Dr. Vörös Imre (MTA Jogtudományi Intézet, 2007)