Balogh Barbara
Innováció és CMI Vezető
Állások:
Leírás:
Több mint 10 év FMCG márkaépítési tapasztalattal a háta mögött,hazai és nemzetközi piacokon egyaránt jelenleg a Heineken Hungária portfóliójának innovációjával (termék és csomagolás fejlesztésen át a haza gyártásig) és a fogyasztói trendek és márka insightok kialakításának és összehangolásának vezetésével foglalkozik. Mindig is különösen érdekelték az új trendek és a digitális világ ahogy szenvedélye a folyamatos tanulás is. Szakmai dijak: • 2015: Effie Arany alkoholos italok és Újrabevezetés kategóriákban a Strongbow cider márkával • 2013:Effie Ezüst helyezés Alkoholos ital kategóriában az új Specialitás szegmens megteremtéséért a Soproni Démon márka újtermékbevezetésével • 2012: Effie Platina és Arany helyezés a Soproni márkával a Hosszútávú márkaépítés ketgóriában valamint a Nemzeti Büszkeség kampánnyal történő márkaépítésért.