Főoldal/Karrier

Taira-Julia Lammi az év külföldi vállalatvezetője

A Budapest Business Journal (BBJ) és a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) az idén ötödik alkalommal díjazott külföldi vállalatvezetőket. „Az év külföldi vállalatvezetője” díjat olyan Magyarországon élő és dolgozó külföldi cégvezető kaphatja, aki az adott év során kimagasló szakmai tudásával és eredményeivel a legtöbbet tette a hazai fejlődés mellett a vállalat nemzetközi elismertségéért. A hazánkban élő […]

Tovább olvasom

Régi – új ügyvezető a Rádió 1 és a MediaTime élén

Mély megrendülése mellett a Rádió 1 és a MediaTime Kft. tulajdonosa a cégek folyamatos működését biztosítandó azonnali hatállyal Bakai Mátyást nevezte ki a két társaság ügyvezetőjének – adta hírül a társaság közleménye.  Bakai Mátyás, aki a Rádió 1 létrehozását és építését vezette, régi – új ügyvezetőként tér vissza a csapat élére. Bakai a Radio Plus […]

Tovább olvasom

Új marketingigazgató a Providentnél

Január 21-től Fülöp Gábor irányítja a Provident Pénzügyi Zrt. marketingigazgatóságának a munkáját, Dudás Krisztinát váltva a terület élén. Fülöp Gábor 2010-től termékfejlesztési vezetőként dolgozott a pénzügyi vállalatnál, majd 2014-től a vállalatcsoport nagy-britanniai központjában a nemzetközi marketingcsapat termékfejlesztéssel kapcsolatos tevékenységét koordinálta. A szakember korábban a Vodafone Magyarország Zrt.-nél, illetve a Magyar Telekom Nyrt.-nél töltött be vezető […]

Tovább olvasom

Új ügyvezető igazgató az LG Electronics élén

Hyeong Tae Kim személyében új ügyvezető igazgató irányítja az LG Electronics magyarországi leányvállalatát, amely régiós központként további 10 délkelet-európai ország (Albánia, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Koszovó, Macedónia, Montenegró, Románia, Szerbia és Szlovénia) kereskedelmi tevékenységét koordinálja. Elődje, Bumseop Lee az LG brit leányvállalatának elnökeként folytatja munkáját. Hyeong Tae Kim 1992 óta dolgozik az LG-nél: először az ázsiai […]

Tovább olvasom

Új szakemberrel erősít a Dreher marketingcsapata

Januártól Hruska Rita felel a Dreher nemzetközi márkáiért. A szakember a szintén nagy múltú Zwack Unicum Nyrt. szenior márkamenedzseri pozíciójából érkezett a sörgyártóhoz. Korábbi tapasztalatait a Tchibónál és a British American Tobaccónál szerezte. Hruska Rita az International Business Schoolban szerzett közgazdász marketinges diplomát, szakmai pályafutását a British American Tobaccónál kezdte, ahol 2 éves vezetőképző program […]

Tovább olvasom

Tisztújítás az IAB Hungarynál

Az IAB Hungary alapszabálya értelmében a szervezet 3 évente szervez teljes körű tisztújítást, így a teljes elnökség, elnök személyéről is szavaztak a tagszervezetek képviselői a találkozón. A 2018 decemberében indult jelölési időszakban összesen 17 szakember fogadta el a jelölti státuszt, amelyből az online és személyes szavazás során a 81 tagszervezetből összesen 46 cég választotta meg […]

Tovább olvasom

Új közép-európai igazgató a Marsnál

A világ egyik vezető élelmiszergyártója, a Mars új szakembert bízott meg közép-európai vezetői csapatának irányításával. Brian Ayling Stéphanie Le Béchecet váltja a Mars közép-európai igazgatói pozíciójában. Brian Ayling mostanáig a Mars dél-afrikai igazgatójaként dolgozott. Stéphanie Le Béchec karrierje következő állomásaként a Regional Food President pozícióba lép elő. A vállalat ezáltal ismét bizonyította, hogy stratégiája, amely […]

Tovább olvasom

Változás a hazai SAP élén

Bejelentette távozását az SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. Ablonczy Balázs saját döntéséből, több mint tíz évnyi sikeres cégvezetés után távozik a társaságtól. Utódja tapasztalt kollégája, Pintér Szabolcs lesz. Ablonczy Balázs 2008 végén csatlakozott az SAP-hoz, a szoftvervállalat hazai ügyvezető igazgatójaként. Irányítása alatt a cég Magyarország legnagyobb IT vállalatai közé emelkedett, meghaladva a 34 milliárd forintos […]

Tovább olvasom

Új marketing- és trade marketing igazgató a Heineken Hungáriánál

Január 1-től Balogh Barbara személyében új felső vezető irányítja a Heineken Hungária marketing- és trade marketing szervezetét. Balogh Barbara 2010-ben csatlakozott a Heineken Hungáriához mint Heineken márkamenedzser, később Soproni senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően kategóriamenedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál. Az elmúlt másfél évben nemzetközi tapasztalatra tett szert a Heineken holland anyavállalatánál, […]

Tovább olvasom
Adatvédelmi beállítások