A Random Trip, Wolfie és Miki357 közreműködésével zajló kampány ősz végéig fut.
Az image kampány célcsoportját a munkáltatók, jelenlegi és leendő munkavállalók, valamint az érdekképviseletek, a munkabiztonsági és munkaegészségügyi szakemberek és a média képviselői alkotják. Célja a munkajogi és munkabiztonsági tájékozottság és tudatosság növelése, amelybe a munkavállalók bejelentésére, szerződésére, munkabérére és munkaidejére vonatkozó szabályok megismertetése éppúgy beletartozik, mint az alapvető munkavédelmi előírások és speciális veszélyforrások kommunikálása.
A hat hónapos kampányidőszak központi elemét két videóklip alkotja: egyik munkajogi, a másik munkavédelmi témában készült a Random Trip és Wolfie (Farkas Roland) együttműködésében – előbbi a zenei alapot, utóbbi a
dalszöveget alkotta meg. A videóklipek gyártója a 235, rendezője pedig Miki357, fotós, reklámfilmes szakember, a Magyar Klipszemle alapítója.
„A Random Tripben mindig inspirálni tudjuk egymást a mondanivaló tekintetében, nagyon szeretem, hogy mindig valami újat tudunk alkotni, hogy a zenészek egyéni mondanivalói és a zenei stílusok keverednek. A kampányvideók megalkotásánál az volt a célunk, hogy a humor eszközével tegyük közérthetővé a tartalmat, mindezt úgy, hogy frissek és szórakoztatóak maradjunk. Azt hiszem, Miki357 rendezése is jól visszaadja ezt a törekvést” – mondta Wolfie.
A június 1-től őszig futó integrált kampány keretében a videóklipek online felületeken, illetve kormányablakokban jelennek meg. A további kampányelemekkel országosan elhelyezett óriásplakátokon, rádiószpotok és interaktív nyereményjátékok formájában találkozhatunk, de közösségi média-tartalmak és pr-munka is támogatja a kampányt – olvasható a Lounge közleményében.
Fotó: punnany massif