A 2021-es év ismét a sport éve, így az idei nyár a sportfogadás szempontjából is kiemelten fontos időszak. A Szerencsejáték Zrt. legújabb közel 6 hetes kampánya a hazai élsportolók és szurkolók közösségének erejét helyezi középpontba. A magyarok 82 százaléka pontszerzést vár a nemzeti tizenegytől – többek között ez is kiderül a Szerencsejáték Zrt. futball Eb-vel kapcsolatos előzetes kutatásából, amely szintén a kommunikációs aktivitás részét képezi. A kampány teljeskörű megvalósításáért a Lounge Group felelt.
A 360 fokos integrált marketing kampány június 1-től július 11-ig jelenik meg televízióban, közterületen, rádióban, nyomtatott sajtóban, online és közösségi média felületeken, amely PR, influencer, belső kommunikációs, trade marketing és rendezvény lábakkal egészül ki. A nagyszabású kampány célja, a Tippmix és Tippmixpro termékeink népszerűségének további növelése, a meglévő sportfogadói bázis aktivizálása, valamint a sportfogadási árbevétel növelése.
A kampány fő üzenete: Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld
Minden sportágban változnak a nevek és az arcok, de egy dolog állandó: mindig annak a csapatnak vagy versenyzőnek szurkolunk, akik a mi színeinkben lépnek pályára, mert nem csak a saját sikereikért küzdenek, hanem értünk is. Lehetünk profi vagy hobbi sportolók, kanapédrukkerek a lényeg, hogy összetartozunk. Láthatatlan kötelék tart minket össze, ez pedig nem más, mint a piros, a fehér és a zöld motívuma. Mások egy csapatot látnak, mi pedig egy egész nemzetet, magunkat.
Kreatívkoncepció
„A nemzeti sport iránti rajongást, mint láthatatlan köteléket fogtuk meg – meséli a werkfilmben Monori Bálint a Lounge Design kreatív csoportvezetője. Erre építve a reklámfilm vizualitásában fontos szerepet kaptak a magyar labdarúgó-válogatottról készült 2016-os archív felvételek, amelyek felidézik az 5 évvel ezelőtti siker emlékeit, azt az önfeledt boldogságot, amelyet egyetlen magyar embernek sem felejt el.
A Szerencsejáték Zrt. hosszú ideje elkötelezett partnere a magyar sportéletnek, legyen szó a hazai labdarúgó nemzeti tizenegyről, a Magyar Olimpiai vagy Paralimpiai Bizottságról. Ennek jegyében óriási megtiszteltetés volt számunkra, hogy a reklámfilmünkben hazánk 7 legismertebb élsportolója – Lovrencsics Gergő, Sigér Dávid, Botka Endre, Illés Fanni, Keszthelyi-Nagy Rita, Varga Dénes, Lékai Máté – mellett Anger Zsolttal is együtt dolgozhattunk. Az ATL kampány központi elemeként az Európa-bajnokság mérkőzései alatt fut majd 30 másodperces reklámfilmünk.
Az #Összetartozunk motívum óriás- és citylight plakátok, valamint digitális citylightok-on kel életre, emellett a digitális felületeken többek között Video Wallpaper megoldással – vagyis szponzorációba ágyazott videós rich media formátummal – látványos full screen rovattámogatással, sőt dinamikusan változó odds ajánló bannerekkel is találkozhatnak az érdeklődők.
Kiemelt szerepet kap a Tippmixpro és a Szerencsejáték Zrt. minden közösségi média platformja. Kampányunk során rendhagyó módon jelennek meg élsportolóink, ezen felül „kanapé tutorial” formájában Tőrös Balázs és Dennis mutatják be az egyes szurkolói archetípusokat, valamint a 2 szotyi között címmel futó videósorozatban villáminterjúkat is láthatnak nézőink a reklámfilm szereplőivel is.
További érdekesség, hogy az előkommunikáció részeként 1000 fő megkérdezésével gyorspaneles kutatást készítettünk, amelyből megismerhető a hazai szurkolók Európa-bajnoksággal kapcsolatos várakozásai, a várható fogadási attitűdök, valamint az is kiderült, hogy kit tartanak a leginkább esélyesnek a végső győzelemre.
A kampány belső kommunikációs ágaként egy nagyszabású, kifejezetten erre az alkalomra lefejlesztett weboldal segítségével, tippjáték formájában vonjuk be vállalati munkatársainkat, ahol a legjobbak értékes nyereményekkel és aláírt válogatott mezzel is emlékezetessé tehetik az újabb magyar Eb-részvételt.
A rendezvényes aktivitások között pedig most debütál a lottózó pop-up store, amellyel Budapesten az Erzsébet téren találkozhat mindenki, de vállalatunk vidéki régióközpontjaiban, így Szegeden és Pécsett is készülünk meglepetésekkel.
Igazán izgalmas hónap elé nézünk tehát, de a legfontosabb, hogy HAJRÁ MAGYAROK!”
Reklámfilm:
Werkfilm:
Alkotók listája
Megbízói oldal – Szerencsejáték Zrt.
Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia
Marketing főosztályvezető: Szász Tamás
Márka- és Kampánymenedzsment osztályvezető: Ujlaki Adrienn
Sportmarketing osztályvezető: Dudás-Györki Tamás
Szenior marketing menedzser: Szabados Gábor
Társadalmi felelősségvállalás és média osztályvezető: Murányi Eszter
Szenior média szakértő: Czinkota Ádám
Vállalati kommunikációs főosztályvezető: Kiss-Bíró László
Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Magyarcsik László
Social Media Menedzser: Ocskó Ádám
Szenior kommunikációs szakértő: Paparó Tamás
Reklámügynökség (ATL, BTL, digitális, stb.): Lounge Design Kft.
Kreatívigazgató: Radovics Péter
Kreatív csoportvezető: Monori Bálint
Senior Art director: Hárságyi Péter
Designer: Tóth Balázs
Senior szövegíró: Grósz Ádám
Junior szövegíró: Schafarek Boldizsár
Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel
Ügyfélkapcsolati csoportvezető: Varga Fanni
Account menedzser: Kővágó Zsófia
Junior account menedzser: Mayer Bálint
Produkciós cég: 235 Film Kft.
Kreatív producer: Blik Dániel
Rendező: Juhász Péter
Operatőr: Garai Gábor
Gyártásvezető: Rubesch Dávid
Fotós: Domokos Norbert
Látványtervező: Takács Eszter
Felvételvezető: Fehér Bence
Produkciós koordinátor: Babócsai Borka
Utómunka:
Vágó: Hartyányi Krisztián
Colorist: Gál Lacó
VFX: Melon Fx, Nagy Miklós
Zeneszerző: Kalotás Csaba
Médiaügynökség: New Land Media Kft.
Médiaigazgató: Hidvégi Krisztina
Média csoportvezető: Pokol Dorothea
Senior médiatervező: Cseke Judit
Junior médiatervező: Veres Dorina
PR ügynökség: Lounge Communication Kft.
PR team leader: Jónyer Mária
PR tanácsadó: Varga Mátyás
Social ügynökség: Dot Creative Kft.
Head of social: Surowiak Márton
Social media manager: Dobos Gábor, Sujtó Attila
Ügyfélkapcsolati igazgató: Braun Annamária
Account manager: Baranyi Bálint