Kampánybejelentő: A PICK már az év első hónapjában mozgásra buzdít

Hírek Kiemelt

Kezdődjön sportosan az év! A PICK idén januárban ismét megmozgatja a fogyasztói közösséget: limitált szériás szurkolói termékajánlatokkal, valamint a közönségkedvenc Pick Szeged kézilabdások, TikTok és Instagram véleményvezérek bevonásával indítja el új, közös szurkolásra és évindító mozgásra buzdító online, közösségépítő kampányát.

 

#naladaPICKlabda

Háttér: A PICK termékei több mint 150 éve népszerű hozzávalói egy-egy közösségi programnak. A közösségi élményekhez hozzájárulva, a sportolás apropóján a márka „Szurkoljunk együtt!” szlogennel ismét egyedi, mini labdás „in-out” termékekkel és szurkolói csomagajánlatokkal várja a fogyasztókat idén januárban az üzletek polcain.

A PICK egész évben törekszik arra, hogy értéktöbbletet adjon a fogyasztóknak: a kampány időszaka alatt a PICK Téliszalámi termékek 70 g-os szeletelt változatai +11 százalékkal kerülnek túltöltésre. Ezen kívül a Téliszalámi és Rákóczi rúdáru szalámik időszakosan szurkolói ajándékkal (mini labda) egészülnek ki a legtöbb kereskedelmi üzletben. A termékek csomagolásán a Pick Szeged Kézilabdacsapat népszerű nagy klasszisai, Mikler Roland, Bánhidi Bence, Bodó Richárd és Rosta Miklós buzdítanak közös szurkolásra.

A PICK márka és a sport, főként a kézilabda összekapcsolódása nem újkeletű, a PICK közel 30 éve kiemelt névadó szponzora a nemzetközi elitbe is tartozó, 60 éves Pick Szeged Kézilabdacsapatának. Szeged városa és az egészséges, sportos életmód iránti elkötelezettsége miatt a PICK márka számára rendkívül fontos, hogy a kézilabdasport egyik meghatározó csapatának, Szeged város büszkeségének olyan stabil anyagi és szakmai hátteret biztosítson, amely lehetővé teszi mind a felnőtt, mind az utánpótlás csapatok további fejlődését, sikeres szerepléseit.

Kampánycél:

A kampány fő célja, hogy a PICK a családi, baráti együttlétek, a közös szurkolások közösségépítő hozzávalója legyen. Mindezt az online csatornák újszerű kihasználásával és a fiatalabb célcsoport kiemelt elérésével szeretné megtenni a januári sportesemények ideje alatt. A nagy múltú márka tematikusan nem először csatlakozik kampány szinten egy, a fogyasztókat ennyire megmozgató aktualitáshoz, legutóbb a tavaly nyári sportesemények kapcsán jelentkezett hasonló aktivitással.

„Bár ezen a télen ismét korlátozva érezhetjük magunkat, azért szűkebb körben, vagy csak az online térben, de újból átélhetjük a társasági alkalmak kohéziós erejét és együtt szurkolhatunk magyar sportolóinknak. Szeretnénk valamilyen formában ezekhez a közösségi élményekhez hozzájárulni és ismét megmozgatni a magyar közösséget limitált kiadású termékeinkkel, in-store és újszerű közösségi média kommunikációnk által” – mondta el Király Krisztián Business Development Manager.

Kreatív koncepció:

A #naladaPICKlabda online, közösségi média és PR kampány a közös szurkolásra, valamint a PICK egyik limitált szériás elemére, a mini labdára épít.

A 2022. január elején startoló kampányhoz a közönségkedvenc Pick Szeged Kézilabdacsapat 4 játékosa is csatlakozik, akik nem csak a termékcsomagolásokon, hanem a kampányban is feltűnnek: videós és más érdekes, szórakoztató közösségi média tartalmak által buzdítanak közös szurkolásra a Facebookon, Instagramon és TikTokon, valamint a kampány microsite-on.

„Azt hiszem, a többiek nevében is mondhatom, hogy az elmúlt időszak zártkapus mérkőzésein nagyon hiányzott a szurkolók buzdítása – mondta el Mikler Roland, a Pick Szeged Kézilabdacsapat játékosa. – A személyes jelenlétet ugyan az online tér nem pótolhatja teljes mértékben, de a közösségi csatornák segíthetnek a közösség kovácsolásában, éppen ezért amikor a fiúkkal megkaptuk a felkérést a #naladaPICKlabda videós kihívásra, nagy örömmel fogadtuk.”

Mindemellett egyedi, kimondottan a sporteseményekhez megalkotott szendvicsrecepteket (nemzetek szendvicsei, szurkolói szendvicsek) is ajánlanak a szurkoláshoz inspirációként olyan fantázianevekkel, mint a „Gólöröm”, „Sarokdobás”, „Cunder”.

 

Alkotók listája:

Megbízó: PICK Szeged Zrt.

Projekt manager: Király Krisztián

Group brand manager/PICK márkacsoport: Fejes Péter

Senior brand manager/PICK márkacsoport: Szabó-Spanyol Henriett

Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra Barbara

Termékmenedzser: Baloghné Harkai Zsuzsanna

 

Social media ügynökség: Be Social Kft.

Client Service Director: Ölveczky Tamás

Account Manager: Mészáros Kinga

Projektmenedzser: Kőfalvi Zsófia

Art director: Gál László

Copywriter: Varga Nikolett, Mészáros Róza

Fejlesztők: Szentesi Szilvia, Basa Bence, Forgó Attila

Kampánymenedzser: Nemeskéri Ádám

Kampány moderátor: Sütő Ádám, Lázók János

 

PR-ügynökség: FleishmanHillard Café

Account Director: Szigeti Györgyi

Public Relations Senior Account Executive: Csula-Albert Andrea

Assistant Account Executive: Körösvölgyi Márton, Kurunczi Kata

 

SOCIAL MEDIA