Hamarosan megnyílik Budapest új online szupermarkete, a Kifli.hu. A cég a piaci bevezetése körüli kommunikációs feladatokra meghívásos tenderen a Próbakő Kommunikációt választotta.
A Kifli.hu a kirobbanóan sikeres cseh online szupermarket (rohlik.cz) nemzetközi piacra lépésének első állomása. Az új online élelmiszerbolt meghívásos tenderén a Próbakő Kommunikáció nyert, így ők segítik a cég piacra lépésének kommunikációját. Az ügynökség feladata a kommunikáció megtervezése, lebonyolítása, média- és influencer együttműködések menedzselése. A megbízás 2020 májusáig tart.
“Azért döntöttünk a Próbakő mellett, mert azon túl, hogy kiváló szakmai anyagot mutattak be a versenytárgyalás során, úgy éreztük, hogy a csapatuk szellemisége és gondolkodásmódja abszolút passzol a miénkhez. A PR eszközökön túl az üzeneteinket a közösségi médiában és on-line display felületeken mondjuk el. Továbbá keresőmarketinggel támogatjuk meg a kampányunkat, illetve véleményformálókkal is együtt fogunk működni, hogy izgalmas és releváns tartalmakat kreáljunk a közönségünknek” – mondta Bencsik Győző, a Kifli.hu marketing vezetője. A Kifli.hu célja, hogy a vásárlók kiváló minőségű, akár hiánypótló termékekhez juthassanak gyorsan. Facebook oldaluk már él, és aktív párbeszéd zajlik rajta a leendő fogyasztóikkal.
A Próbakő legutóbbi retail ügyfele az Euronics volt, akiknek közel 3 évig dolgoztak. Az FMCG területén is otthonosan mozognak: éveken keresztül látták el az Unilever corporate PR feladatait, dolgoztak a Törley Pezsgőpincészetnek is, jelenleg pedig ügyfelük a Kométa 99 Zrt.