Jeep: az idei SuperBowl alatt taroló reklámfilmet gondolta újra az Armadillo

Hírek Kiemelt

Míg Bruce Springsteen az Egyesült Államok megosztottságáról beszélt a Jeep szentimentális hangvételű filmjében, addig a márka magyar képviselete a koronavírus-járványra fűzte fel a történetet. A kisfilmben Marsalkó Dávid felkeresi az elhagyatottan álló fesztiválhelyszíneket, ahol nemrég még többezres tömeg előtt állhatott a színpadon.

 

 

Tudtuk, hogy Bruce Springsteent nem lehet überelni, de szerettünk volna mi is ráfűzni a Jeep már most ikonikus reklámjára. Marsalkó Dávid márkanagykövet szájából pedig egy olyan témát éreztünk hitelesnek, amely valóban húsba vágó nemcsak a zenésztársadalom, hanem mindannyiunk számára” – fogalmazott Sass Dani, az Armadillo Creative Directora.

A kisfilmben feltűnnek a VOLT Fesztiválnak otthont adó Sopron jellegzetes helyszínei, és a Sziget Fesztivál kötelező szelfipontja, a K-híd is. A narrációból azonban kiderül, hogy a táj szokatlan csendje valójában maga a közösségi élmény: hiszen egymást védjük azzal, ha most otthon maradunk.

 


 

 

Alkotók listája:

Megbízói oldal:

Megbízó: Stellantis / Jeep Magyarország

Krupp Tünde: Brand product marketing and communication

Feterik Flórián: Marketing specialist

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Armadillo

Kreatívigazgató: Sass Dani

Szövegíró: Cser Nóra

Forgatókönyv: Sass Dani

Produkciós cég: RTM PIX

Rendező operatőr: Leskó Tamás

Operatőr: Takács Gábor

Drón: Korom Dávid

Utómunka:

Vágó: Takács Gábor

Colorist: Takács Gábor

SOCIAL MEDIA