Míg Bruce Springsteen az Egyesült Államok megosztottságáról beszélt a Jeep szentimentális hangvételű filmjében, addig a márka magyar képviselete a koronavírus-járványra fűzte fel a történetet. A kisfilmben Marsalkó Dávid felkeresi az elhagyatottan álló fesztiválhelyszíneket, ahol nemrég még többezres tömeg előtt állhatott a színpadon.
„Tudtuk, hogy Bruce Springsteent nem lehet überelni, de szerettünk volna mi is ráfűzni a Jeep már most ikonikus reklámjára. Marsalkó Dávid márkanagykövet szájából pedig egy olyan témát éreztünk hitelesnek, amely valóban húsba vágó nemcsak a zenésztársadalom, hanem mindannyiunk számára” – fogalmazott Sass Dani, az Armadillo Creative Directora.
A kisfilmben feltűnnek a VOLT Fesztiválnak otthont adó Sopron jellegzetes helyszínei, és a Sziget Fesztivál kötelező szelfipontja, a K-híd is. A narrációból azonban kiderül, hogy a táj szokatlan csendje valójában maga a közösségi élmény: hiszen egymást védjük azzal, ha most otthon maradunk.
Alkotók listája:
Megbízói oldal:
Megbízó: Stellantis / Jeep Magyarország
Krupp Tünde: Brand product marketing and communication
Feterik Flórián: Marketing specialist
Ügynökségek:
Reklámügynökség: Armadillo
Kreatívigazgató: Sass Dani
Szövegíró: Cser Nóra
Forgatókönyv: Sass Dani
Produkciós cég: RTM PIX
Rendező operatőr: Leskó Tamás
Operatőr: Takács Gábor
Drón: Korom Dávid
Utómunka:
Vágó: Takács Gábor
Colorist: Takács Gábor