​​Jedlicska Márton a Publicis Groupe Hungary új Executive Creative Directora

Karrier Kiemelt

Jedlicska Márton, a hazai kreatív, digitális és médiaügynökségi piac egyik legmeghatározóbb kreatív szakembere az ágazat legnagyobb magyarországi szereplőjénél, a Publicis Groupe Hungarynél folytatja pályafutását kreatívigazgatóként.

 

Jedlicska Márton közel 20 éves karrierjét junior art directorként kezdte a BBDO-nál, később dolgozott a Saatchi & Saatchi New York-i irodájában, hat évig volt a Dentsu kreatívigazgatója, az elmúlt öt évben pedig a Wavemaker csapatát erősítette Chief Creative Officerként. Pályafutásának legújabb fejezetében egy 80 fős kreatív csapat társvezetője lesz a Publicis Groupe Hungarynél október első felétől. Legfőbb feladata a cég kreatív víziójának kialakítása mellett a hazai, regionális és globális ügyfeleket egyaránt kiszolgáló copywriter, art director, grafikus és DTP csapatok irányítása, valamint a gyártási és kreatív folyamatok összekapcsolása és integrálása lesz.

“Pár éve már elismeréssel követem a Publicis hazai és nemzetközi növekedését, így megtisztelő, hogy ezt most már kreatív és menedzsment oldalról is támogathatom. Mindig is azok az ügynökségek vonzottak ahol volt egy tiszta és inspiráló vizió arról, hogy hova szeretne eljutni a cég. A fő célom kihozni Magyarország legnagyobb kreatív csapatából azt az alkotói maximumot, ami nemzetközi szintű elismerést vált ki az ügyfeleinkből és a szakmából.” – mondta Jedlicska Márton.

Jedlicska Márton nem csupán a kreatív csapat társvezetője lesz, hanem a kilenc tagú management tagjaként is hozzájárul a Publicis Groupe Hungary működését meghatározó döntésekhez. Az összesen több mint 350 főt foglalkoztató cég kreatív részlegét Eric Rainsberry Executive Creative Directorral közösen viszik tovább.

“A Publicis Groupe Hungary kreatív csapata a kontent marketingtől a digitális product designon át a márkaplatformok fejlesztéséig és az ATL kampányok tervezéséig rendkívül széles skálán dolgozik a helyi és nemzetközi ügyfelek számára. Marcival együtt azt tervezzük, hogy ezeket a képességeket úgy integráljuk és fejlesztjük, hogy mind az ügyfelek, mind a nálunk dolgozó kreatívok maximálisan elégedettek legyenek” – tette hozzá Eric Rainsberry.

 

SOCIAL MEDIA