A szolgáltatás bevezetésével a MediaMarkt célja a minél teljesebb körű szolgáltatás biztosítása vásárlói számára. A szolgáltatást folyamatosan terjesztették ki az elmúlt időszakban az áruházakban, január 18-ra – a Shop in Shop áruházak kivételével – az összes magyarországi üzletben elérhetőek a Vodafone mobil előfizetéses konstrukciói.
„A MediaMarkt mindenkori elsődleges célja, hogy vevői számára a lehető legjobb vásárlási élményt nyújtsa. Fontosnak tartjuk, hogy a nálunk beszerzett termékhez minden releváns szolgáltatás elérhető legyen a fogyasztók számára. Az évek alatt éppen ezért dinamikusan bővítettük kapcsolódó szolgáltatásaink körét. A Vodafone a világ egyik legnagyobb és legismertebb telekommunikációs cége, amelynek a MediaMarkt-hoz hasonlóan szenvedélye a vásárlói elégedettség. Ez a közös elhivatottság egy nagyszerű alapot teremtett az együttműködésre” – mondta el Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az együttműködés mögött egy több éves, komoly szervezési, rendszer- és humánerőforrás fejlesztési folyamat áll, amelynek eredményeként a két vállalat IT-rendszerét és ügymenetét sikerült összehangolni, és ügyfélbarát módon megalkotni. A MediaMarkt a Vodafone-nal együttműködve az első olyan kereskedő itthon, aki a teljes mobiltelefon választékát operátori támogatással, előfizetéssel, egy komplex szolgáltatáscsomaggal kínálja a vásárálóinak. A vásárlók így az ország legszélesebb mobiltelefon kínálatából választhatnak készüléket, 2 éves új Vodafone előfizetés esetén akár a megszokottnál nagyobb kedvezményekkel. Igény esetén az újonnan vásárolt telefon azonnali használatbavételét a kollégák a helyszínen adatmentéssel, készülékbeállítással, készülékvédelemmel segítik – írják.
Fotó: James Jeremy Beckers/unsplash.com