A tavaly 1300 résztvevővel megrendezett konferencia idén immár ötödik alkalommal, a szervezők szerint minden eddiginél erősebb szakmai programmal és show-val érkezik.
A 2018. január 25-én megrendezendő V. Magyar Marketing Fesztivál célja – a hagyományokhoz híven – a 2018-as év várható üzleti és marketing-trendjeinek bemutatása, a vállalkozások, cégvezetők és döntéshozók felkészítése az idei év kihívásaira.
A rendezvényen 15 előadó – mindannyian az adott szakterület jeles vagy éppen piacvezető képviselői – exkluzív előadása várja a látogatókat. A központi téma ismét az előttünk álló évre javasolt marketingeszközök, -módszerek, -megoldások bemutatása, amelyek alkalmazásával a vállalkozások fejlődése garantált lesz.
„A feldolgozott témákat a tavalyi évekhez hasonlóan most is hosszas piackutatás előzte meg annak érdekében, hogy a cégvezetők, döntéshozók és szakmabeliek abból választhassanak, ami valóban érdekli őket, amit leginkább fejleszteni szeretnének saját cégükben” – fogalmazott Galambos Róbert, a marketingesemény kommunikációs igazgatója. „Idén ismét figyelembe vettük a látogatók visszajelzéseit: a plenáris előadások dupla hosszúságúak, 40 percesek és exkluzívak lesznek; illetve a korábban megfogalmazott igények szerint magyar, gyakorlatközpontú esettanulmányokat is bemutatnak. A szünetek hosszúságát szintén megdupláztuk” – folytatta Galambos.
Idén is lesz 40 standos szakkiállítás, ahol jobbnál jobb kivitelezők és ajánlatok várják a látogatókat, lesz újra üzleti kapcsolatépítő (networking) rendezvény a MVÜK moderálásában, ahol szakértői segítséggel gyors, moderált üzleti kapcsolatépítésre, kapcsolati tőke megosztására lesz lehetőség.
Továbbá folytatódik a „Milliárdosok klubja” betétprogram, egy kerekasztal-beszélgetés, ahol milliárdos forgalmú, „kicsiből naggyá lett” (sokszor családi cégből kinőtt), hiteles cégek vezetői inspirálják tapasztalataikkal a hallgatóságot. Idén a Szentkirályi, a Batz és a Kulcs-Soft alapítói emelik a rendezvény színvonalát és mesélik el saját történetüket.