A kis- és közepes vállalkozások számára kiírt versenyre olyan céges weboldalakkal lehet jelentkezni, amelyek 2015. január 1. és 2016. január 31. között készültek vagy készülnek el.
Kategóriánként 5-5 millió forint értékű marketingkampányt nyerhetnek azok a cégek, amelyek benevezik weboldalukat a Telekom Honlapversenyére. A megmérettetésre január végéig minden olyan kis-, és közepes vállalkozás regisztrálhatja honlapját, amely 2015-ben a Telekom Webkönnyen szolgáltatásával vagy más módon hozta létre a céges weboldalát, vagy legkésőbb, a verseny zárásáig készíti majd el.
Mivel a pályázott honlapokra a közönség is szavazhat, így a legjobbak közé csak azok juthatnak be, akiknek a weboldalát az interneten böngészők értékesnek, szerethetőnek tartják. A cégeknek érdemes a voksokat gyűjteni, hiszen a TOP10 legtöbb szavazatot kapott honlap kerül a szakmai zsűri elé, akik belőlük választják ki a kategóriánkénti egy-egy győztest.
A verseny apropóját a tavaly szeptemberben bevezetett Webkönnyen szolgáltatás adta. Az alkalmazásban a magyar nyelvű útmutatások követésével gyorsan és egyszerűen készítheti el bármely vállalkozás saját profi weboldalát. A divatos, iparáganként különböző tematikus sablonokat kedvük szerint variálhatják, rendezhetik és alakíthatják át, sőt később is pillanatok alatt lehet változtatni a honlap tartalmán – mindezt grafikusi vagy programozói tudás nélkül, rendkívül költséghatékonyan.
A Telekom Honlapversenyre jelentkezés részletesebb feltételei a www.webkonnyen.huoldalon olvashatók, nevezni 2016. január 31-éig, míg szavazni 2016. február 28-áig lehet a verseny hivatalos Facebook oldalán. A zsűri döntése március elején várható, az eredményhirdetést márciusra tervezi a Telekom.