Az új vásárlói klub nem csak a vásárlások, de a visszajelzések vagy akár a ruhák újrahasznosítása után is pontokat eredményezne a tagoknak.
A Sparkoknak nevezett hűségpontok pedig a hagyományos beváltáson túl mindenféle érdekes dologra felhasználhatóak lennének, így például előzetes hozzáférési jogot biztosíthatnak a kiárusítások termékeihez, előbb lehetne látni értük az új kollekciókat, de akár a topmodellekkel is találkozni lehetne, akik a reklámokban szerepelnek. A testreszabott ajánlatok ráadásul a M&S valamennyi részlegétől – divat, élelmiszer, szépségápolás és lakásdekoráció – érkezhetnek.
Patrick Bousquet-Chavanne, a cég marketingigazgatója elmondta, hogy korábban lehetőség sem lett volna hasonló program indítására, ugyanis a bolti, online és applikáción belüli fogyasztói adatok összekapcsolására csak most áll rendelkezésre megfelelő technológia. A rendszer egyébként nem egyoldalúan épít az adatokra, hanem meghallgatja a vásárlók visszajelzéseit is.
(Forrás: WARC, fotó: Marks and Spencer plc)